English

فلاحی در گفتگو با موج مطرح کرد:

ارتباط سفر پمپئو به منطقه و ترور شهید فخری‌زاده

کارشناس مسائل بین الملل در مورد ارتباط سفر وزیر خارجه آمریکا و ترور شهید فخری زاده توضیحاتی را مطرح کرد.

ارتباط سفر پمپئو به منطقه و ترور شهید فخری‌زاده

علی فلاحی کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، در مورد ارتباط میان سفر اخیر پمپئو وزیر خارجه رژیم آمریکا به منطقه ما و ترور شهید فخری زاده، اظهار داشت: بسیاری از اتفاقاتی که در سال های اخیر رخ داده با محوریت عربی-عبری و آمریکایی بوده است.

وی ادامه داد: میان سفر اخیر پمپئو وزیر خارجه رژیم آمریکا به منطقه قطعا ارتباطی وجود دارد لذا این ترور را می توان نتیجه همین سفر و نشستی دانست که در عربستان صورت گرفت.

کارشناس مسائل بین الملل خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رفتن ترامپ قطعی شده و بحث مذاکره میان دولت بایدن و ایران مطرح شده است دو مسئله وجود دارد یکی اینکه عربستان و اسراییل می خواهند آخرین بهره ها رو از حضور یکی دو ماهه ترامپ ببرند و بیشترین لطمه ها را بزنند و دومین اینکه می خواهند ایران را وارد یک بازی کنند تا یک رفتار نسنجیده ای انجام دهد تا وارد درگیری با ایالات متحده شود.

فلاحی با بیان اینکه به هرحال رژیم صهیونیستی و طرفداران آن زمین بازی را برای آقای بایدن خراب کردند، تصریح کرد: با توجه به اینکه احتمال مذاکره میان ایران و دولت بایدن وجود دارد لذا با این اقدامات می خواهند مانع از انجام این کار شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه