English

الله کرم در گفتگو با موج خبر داد:

درز اطلاعات دانشمندان در جریان مذاکرات برجام

دبیر کل سابق انصار حزب الله گفت: در مذاکراتی که تحت عنوان برجام با آمریکایی ها داشتیم تا چه اندازه به دادن اخبار و اطلاعات دقیق پرداخته ایم و یا اینکه جاسوسان تحت عنوان آژانس بین المللی به چه اطلاعاتی دست یافته اند که مجددا به ترور دانشمند هسته ای دست زده شده است؟!

درز اطلاعات دانشمندان در جریان مذاکرات برجام

حسین الله‌کرم  دبیر کل سابق انصار حزب الله در گفتگو با خبرنگار  سیاسی خبرگزاری موج، در واکنش به شهادت محسن فخری زاده  رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع،اظهار داشت: طبق اطلاعات و اخبار منتشر شده از رسانه های اسراییل در رابطه با این ترور و همچنین سفر اخیر  نتانیاهو به عربستان و تحرکات اخیر، انگشت نشان خود را به سمت رژیم اشغالگر قدس می برم.

وی ادامه داد: پیامدهای ترور آقای فخری زاده مهم تر است لذا چند پیامد را می توان از این ترور برداشت کرد.

دبیر کل سابق انصار حزب الله با اشاره به اولین پیامد این ترور،  گفت:  پس از پخش فیلم های «گاندو» و «خانه امن» که موجب قدرت نمایی کشور ما شد، دشمنان با این ترور خواهان شکستن قدرت اطلاعاتی ایران شدند که بتوانند از این طریق به جریان های همسو داخلی و اغتشاش گران خارجی نشان دهند که قدرت امنیت ایران دارای خللی هم است که اغتشاش گران می توانند ازآن استفاده کنند.

الله کرم دومین پیامد این ترور را به نحوی جلوگیری از حملات نیابتی به عربستان و در آینده به اسراییل توسط یمنی ها دانست و افزود: صهیونیست ها می خواهند با تداوم این عملیات شکستن قدرت امنیتی و رسانه ای ایران را به تصویر بکشند که این امر نیز خیالی خام و باطل است.

وی سومین پیامد این ترور را تشویق ترامپ برای حمله به مناطق هسته ای ایران دانست و تصریح کرد:  رژیم اشغالگر قدس از این طریق می خواهد ترامپ را برای حمله به مراکز هسته ای ایران و مراکز IR8 تشویق کند.

دبیر کل سابق انصار حزب الله گفت: چهارمین پیامد بحث موازنه قوا در منطقه است که اسراییلی ها سعی می کنند  با حملات هوایی و تروریستی،  به نوعی موازنه قوا را در منطقه با ایران به جایی برسانند که از نزدیک شدن ایران به بلندی های جولان ابا دهند.

الله کرم با بیان اینکه این نوع عملیات ها در گذشته هم وجود داشت لذا ما باید به اشتباهات خود توجه بیشتری کنیم، عنوان کرد:  در مذاکراتی که تحت عنوان برجام با آمریکایی ها داشتیم تا چه اندازه به دادن اخبار و اطلاعات دقیق پرداخته ایم و یا اینکه جاسوسان تحت عنوان آژانس بین المللی به چه اطلاعاتی دست یافته اند که مجددا به ترور دانشمند هسته ای دست زده شده است؟!

وی با طرح این سوال که آیا ارتباط آژانس با دانشمندان خودمان را برقرار کرده ایم، تصریح کرد: آیا این ترورها نتیجه اعتماد به غرب، آمریکا و سازمان های مرتبط با سازمان ملل نیست؟

دبیر کل سابق انصار حزب الله گفت: باید بدانیم که دانشمندان هسته ای برای ما هرکدام به اندازه یک لشکر ارزشمند هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه