English

امیر حاتمی:

شهید فخری ‌زاده در عرصه‌های مختلف ابتکارات و خلاقیت‌های بسیار زیادی داشته است

وزیر دفاع تأکید کرد: شهید فخری ‌زاده در عرصه‌های مختلف ابتکارات و خلاقیت‌های بسیار زیادی داشته که ان‌شاءالله فرصتی فراهم شود تا درباره اقدامات ایشان به صورت مفصل صحبت کنیم.

شهید فخری ‌زاده در عرصه‌های مختلف ابتکارات و خلاقیت‌های بسیار زیادی داشته است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه نماینده ولی فقیه در وزرات دفاع صبح امروز در منزل شهید فخری زاده حضور یافت.

بیشتر بخوانید:

محسن فخری زاده از دانشمندان حوزه هسته‌ای ترور شد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران، گفت: امروز توفیق داشتیم که خدمت خانواده معظم شهید فخری‌ زاده برسیم.

امیر حاتمی بیان کرد: حق شهید عزیزمان بر گردن همه ما بود که مراسمی باشکوه و درخور را برای ایشان داشته باشیم اما با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا و محدودیت‌هایی که به دلیل این مسئله اعمال شده، نهایتاً خدمت خانواده ایشان و منزل شهید عزیزمان رسیدیم و به آنان تسلیت گفتیم.

وی تصریح کرد: خانواده شهید فخری‌زاده مانند خود ایشان فرهیخته و با روحیه بسیار بالا بودند و همگی درخواست‌شان آن بود که راه شهید فخری‌زاده را با قوت ادامه دهیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  اظهار داشت: تنها درخواست همسر شهید فخری‌ زاده از بنده آن بود که اجازه ندهید راه شهید عزیزمان بسته بماند و آن را ادامه دهید. بنده با اطمینان به ایشان عرض کردم که حتماً همه ما به ویژه همکاران، همیاران و شاگردان شهید فخری‌زاده راه ایشان را ادامه خواهیم داد.

امیر حاتمی گفت: شهید فخری ‌زاده شاگردان زیادی را در مسیر خدمت به نظام جمهوری اسلامی و در حوزه‌های مختلف تربیت کرد که قطعاً راه این شهید بزرگوار با قدرت، سرعت و اطمینان از سوی آنان ادامه پیدا خواهد کرد.

وی درباره ویژگی‌های شهید فخری‌زاده گفت: شهید عزیز ما یک انسان مخلص، پرتلاش، مبتکر و خلاق بود و همه عمر شریف خود را صرف کارهای پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه‌های مسئولیتی خود کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح متذکر شد: در هر مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی، از دفاع مقدس تا امروز آنچه مورد نیاز دفاع کشور بود، از سوی شهید فخری‌زاده مورد توجه قرار گرفت و لازم است که به صورت مفصل درباره مجموعه تلاش‌های ایشان صحبت کنیم.

امیر حاتمی تأکید کرد: شهید فخری ‌زاده در عرصه‌های مختلف ابتکارات و خلاقیت‌های بسیار زیادی داشته که ان‌شاءالله فرصتی فراهم شود تا درباره اقدامات ایشان به صورت مفصل صحبت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه