English

علیپور در تذکر شفاهی:

بی تدبیری های دولت باعث شده که مردم برای تأمین کالاهای اساسی خود دچار مشکل شوند

نماینده مردم ماکو در مجلس گفت: متأسفانه شاهد بی تدبیری های دولت هستیم و این مسئله باعث شده که مردم برای تأمین کالاهای اساسی خود دچار مشکل شوند.

بی تدبیری های دولت باعث شده که مردم برای تأمین کالاهای اساسی خود دچار مشکل شوند

به گزارش خبرگزاری موج، محمد علیپور نماینده مردم ماکو در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: متأسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا چندین ماه است که بزرگترین مرز کشور یعنی مرز بازرگان بسته شده است.

وی بیان کرد: پیش از این تعداد زیادی از مرزنشینان از طریق معافیت های مرزی امرار معاش می کردند اما امروز این درآمدها به صفر رسیده و مردم مشکلات جدی معیشتی دارند.

نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هفته گذشته دولت دستور داد و بارهای ترخیص نشده روی کشتی ها آزاد شد و سوال ما از دولت این است که چرا پیش از این چنین اقدامی را در دستور کار خود قرار نداد؟

علیپور متذکر شد: اگر به موقع خوراک دام وارد کشور می شد، مرغ به کیلویی ۳۰ هزار تومان نمی رسید و متأسفانه شاهد بی تدبیری های دولت هستیم و این مسئله باعث شده که مردم برای تأمین کالاهای اساسی خود دچار مشکل شوند.

وی گفت: ما هر روز شاهد گرانی یکی از کالاهای اساسی هستیم به گونه ای که یک روز روغن و روز دیگر، مرغ و تخم مرغ گران می شود که این مسائل نشان دهنده بی تدبیری دولت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه