English

سردار دهقان کاندیداتوری خود برای انتخابات ۱۴۰۰ را اعلام کرد

مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی کاندیداتوری خود برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

سردار دهقان کاندیداتوری خود برای انتخابات ۱۴۰۰ را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین دهقان مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی در گفتگویی با اعلام کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: خودم را یک عنصر کاملا ملی و انقلابی و فردی می ‌دانم که آنچه تا به امروز برایم مهم بوده، در اختیار گذاشتن ظرفیت فکری، اجرایی و ذهنی خودم برای پیشبرد اهداف و منافع نظام و انقلاب بوده است.

وی توانمند کردن جامعه، تقویت زیرساخت‌های قدرت و بالا بردن شأن و منزلت کشور ملت و کشورم در صحنه جهانی را از جمله موضوعاتی اعلام کرد که تا به امروز به دنبال آن بوده است.

مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی خاطر نشان کرد: من به گرایشات سیاسی به این معنا که بگویم از جریانات سیاسی متعارف امروز جامعه و اصلاح‌ طلب یا اصولگرا هستم، حتما وابستگی ندارم، بلکه به اصل اصیل و اصالت انقلاب معتقدم چون برخواسته از ناب خواسته‌ی مردم است؛ به این باور دارم و سعی میکنم این تفکر را نمایندگی کنم و فکر میکنم که قادرم یک فضا اجماع، تفاهم و گفت‌وگو در سطح ملی و یک فضای گفت‌وگوی از موضع قدرت و عزت با خارج فراهم کنم و از آن طرف هم بستر حضور همه کسانی که در موضع و عزم و اراده خدمت به جامعه و کشور هستند را فراهم کنم.

سردار دهقان اظهار کرد: باید از فضای سنتی حاکم بر اداره و تصمیم ‌گیری مان فاصله جدی بگیریم و به فضایی جدید وارد شویم و نظام اداری سالم و کارآمدی را که در خدمت توسعه کشور باشد فراهم کنیم و ان شاءالله بسیج تمام امکانات در قالب یک سازمان و ترتیبات صحیح  برای پاسخ به نیازهای فوری، میان مدت و بلند مدت کشور و به عبارتی قرارگرفتن در یک مسیر رشد و توسعه با کمترین هزینه و کمترین پیامدهای غیر قابل قبول یا نا مطلوب را دنبال خواهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه فصل مناقشات و جدال سیاسی در این کشور تمام شده است، گفت: فکر می‌کنم جریانات سیاسی امروز به این عقلانیت رسیده‌اند که آنچه که مهم است پیگیری خواسته‌های مردم قبل از پیگیری خواسته های حزبی و گروهی است؛ اگر این عقلانیت شکل بگیرد، به اعتقاد من می‌توانیم وارد دوران جدید در عرصه اداره و سیاست و حکمرانی شویم که آن چیزی است که من دلم می خواهد اگر ملت اقبال کردند آن را اجرایی کنم و فکر می کنم این همان خواسته ی مرکزی مردمی است که انقلاب کردند و پای آن ایستاده اند و علاقه مند  هستند که نظامشان قوی و عزیز باشد و خودشان در درون نظام احساس عزت و افتخار کنند؛ این مظلوم ملت ماست و باید به این فضا دامن زده شود.

سردار دهقان متولد ۱۲ اسفند ۱۳۳۵ در روستای پوده، استان اصفهان و دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته مهندسی متالورژی از دانشگاه تهران و دانش‌آموخته دکتری مدیریت از دانشگاه تهران است. وی در سال ۱۳۵۸ با عضویت در سپاه پاسداران در آمد و از ۱۳۶۵ تا ۱۳۶۹ جانشینی فرمانده نیروی هوایی سپاه و از ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۰ نیز فرماندهی نیروی هوایی سپاه پاسداران را برعهده داشت.

وی همچنین او از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۵ جانشین رئیس ستاد مشترک سپاه پاسداران بود. قائم مقامی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در دولت هفتم، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت‌های هشتم و نهم از سوابق اجرایی سردار حسین دهقان است.

وی همچنین در دولت یازدهم وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود. دهقان از ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ طی حکمی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا به عنوان مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح منصوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه