English

پیام تسلیت جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی درپی درگذشت جواد اژه‌ ای

در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین جواد اژه ای نماینده ولی فقیه در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور (حوزه اروپا و آمریکا) و داماد ارشد شهید آیت الله دکتر بهشتی و برادر شهید علی اکبر اژه ای جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی" (همنا) پیامی صادر نمود.

پیام تسلیت جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی درپی درگذشت جواد اژه‌ ای

به گزارش خبرگزاری موج، در پی درگذشت حجت الاسلام جواد اژه ای نماینده ولی فقیه در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور (حوزه اروپا و آمریکا) و داماد ارشد شهید آیت الله دکتر بهشتی و برادر شهید علی اکبر اژه ای جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی" (همنا) پیامی صادر نمود. 

در این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله و إنّا الیه راجِعون

ارتحال حزن انگیز حجت الاسلام والمسلمین جواد اژه‌ای عالم مجاهد و روحانی انقلابی و از چهره‌های تأثیرگذار در عرصه علم و فرهنگ، از پایه‌گذاران مدارس استعدادهای درخشان کشور(سمپاد) و نماینده ولی فقیه در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور (حوزه اروپا و آمریکا) موجبات اندوه خیل کثیری از دوستداران علم و دانش را فراهم آورد.

جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی فقدان این عالم وارسته را محضر رهبر انقلاب اسلامی، بیت معزز ایشان، علما و روحانیون و علاقه مندان به ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت می نماییم.

《پایگاه اطلاع رسانی همنا _۲۴ آبان ماه ۱۳۹۹》

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه