English

ربیعی در نشست خبری:

مردم نباید از مبارزه با کرونا خسته شوند/ ترامپ چهره آمریکا را در میان جهانیان مخدوش کرد

سخنگوی دولت گفت: مردم نباید از مبارزه با کرونا خسته شوند و نسبت به وضعیت موجود عادی نگری کنند بلکه باید رویکردهای جدی‌تر را دنبال کرده تا با رعایت پروتکل‌ها ابعاد بهتری در زندگی روزمره پیدا کنند.

مردم نباید از مبارزه با کرونا خسته شوند/ ترامپ چهره آمریکا را در میان جهانیان مخدوش کرد

به گزارش خبرگزاری موج، علی ربیعی سخنگوی دولت ظهر امروز(سه‌شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: کرونا با ابعاد فاجعه آمیز خود جان انسان‌ها را بیش از گذشته در معرض خطر قرار داده است. متاسفانه کرونا شباهت کمتری به اجداد خود دارد و امروز دچار تغییرات جهشی شده است.

ربیعی گفت: تاکنون ۸۸ درصد کسانی که دچار مرگ و میر شدند از سالمندان بودند اما الان این ویروس سنین پایین تر را هم مورد تهاجم قرار می دهد. مردم نباید از مبارزه با کرونا خسته شوند و نسبت به وضعیت موجود عادی نگری کنند بلکه باید رویکردهای جدی‌تر را دنبال کرده تا با رعایت پروتکل‌ها ابعاد بهتری در زندگی روزمره پیدا کنند.

وی افزود: همزمان با حفظ سلامت مردم باید زندگی اقتصادی و اجتماعی جامعه جریان داشته باشد و این متضمن رعایت پروتکل های بهداشتی است. در این صورت مردم می‌توانند زندگی همراه با سلامت داشته باشند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: در گزارشی آمده که دورهمی های خانوادگی بیشترین عامل شیوع کرونا بوده است. ضرورت انجام تهویه مناسب در محیط های بسته هم باید مورد توجه قرار بگیرد. انتقال ویروس از انسان به حیوان خانگی در ایران نیز مشاهده شده است.

ربیعی با اشاره به انتخابات آمریکا گفت: این انتخابات یکی از مهمترین اتفاقات بین المللی بود. موضع ما رد قبال رهبران آمریکا روشن است، ما به سیاست کار داریم نه به سیاستمداران آمریکایی. ترامپ چهره آمریکا را در میان جهانیان مخدوش کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه