English

پاسدار فریدون محمدی سقایی:

نیروی هوافضای سپاه مجموعه‌ای از توانمندی‌های راهبردی را برای غافلگیری دشمن فراهم کرده است

سردار سرتیپ پاسدار فریدون محمدی سقایی بیان کرد نیروی هوافضای سپاه مجموعه‌ای از توانمندی‌های راهبردی را برای غافلگیری دشمن فراهم کرده است.

نیروی هوافضای سپاه مجموعه‌ای از توانمندی‌های راهبردی را برای غافلگیری دشمن فراهم کرده است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار سرتیپ پاسدار فریدون محمدی سقایی معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۹۹ با اشاره به نقش پدافند هوایی نیروی هوافضای سپاه در این رزمایش، گفت: در این رزمایش نسل جدیدی از تجهیزات و سامانه‌های راداری، موشکی، جنگ الکترونیک،فرماندهی و کنترل نیروی هوافضای سپاه اعم از رادارهای قدیر، بشیر، مطلع الفجر و سامانه‌های سوم خرداد و طبس که به دست فرزندان ملت بزرگ ایران در این نیرو تولید شده، در قالب شبکه یکپارچه پدافند هوایی و با هدایت و کنترل عملیاتی قرارگاه پدافند هوایی کشور به کار گرفته شده است.

وی افزود: عملکرد موفق سامانه‌های بومی‌ نیروی هوافضای سپاه در کشف، رهگیری و انهدام اهداف واگذار شده در قالب عملیات شبکه محور از جمله نقاط عطف رزمایش مدافعان آسمان ولایت است.

سردار محمدی سقایی با بیان اینکه در توسعه و ارتقا تجهیزاتی که در اختیار داریم هرگز متوقف نخواهیم شد، عنوان کرد: با توجه به اینکه سطح و کیفیت تهدیدات در حوزه هوایی مرتبا در حال تغییر است و طیف قابل توجهی از تهدید وجود دارد، توانمندی‌های پدافندی نیروی هوافضای سپاه هم متناسب با این تهدیدات هر روز در حال تغییر و به روزرسانی است به طوریکه امروز مجموعه‌ای از توانمندی‌های غافلگیرکننده را برای مقابله با دشمن فراهم کرده‌ایم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: قطعا آنچه که در این رزمایش حضور دارد تنها بخشی از توانمندی‌های ما در حوزه پدافند هوایی است و توان غافلگیرکننده‌مان را در زمان نیاز دشمنان خواهند دید.

وی در پایان تاکید کرد: با پایش صحنه نبردهای امروزی در حوزه پدافند هوایی ، کلیه تاکتیک‌ها و تدابیر عملیاتی که اتخاذ می‌شود و تغییرات و ارتقاء سامانه‌ها مبتنی بر واقعیت‌های میدان رزم است و تمام آنچه در این رزمایش به مرحله اجرا می‌رسد هم بر این مبنا طرح‌ریزی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی