English

بهره برداری از طرح ‌های مسکن ملی و مسکن مهر با حضور رئیس جمهور

تعدادی از طرح‌های مسکن ملی و مسکن مهر ساعاتی دیگر با حضور رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح می شود.

بهره برداری از طرح ‌های مسکن ملی و مسکن مهر با حضور رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری موج، مراسم بهره برداری از طرح‌های مسکن ملی و مسکن مهر تا ساعاتی دیگر با حضور رئیس جمهور و به صورت تصویری آغاز می‌شود گفتنی است در این مراسم علاوه بر تعیین تکلیف نهایی ۴۰۰ هزار واحد مسکن ملی در قالب واگذاری گروهی زمین و یا معرفی افراد به طرح‌های آغاز شده و در حال ساخت، بیش از ۴۰ هزار مسکن مهر هم به بهره برداری خواهد رسید و به متقاضیان تحویل می‌شود.

در مراسم امروز نزدیک به ۱۲ هزار مسکن ملی در ۸ استان افتتاح خواهد شد و ۱۳۵ هزار قطعه زمین به گروه‌های ساخت واگذار می‌شود که از این تعداد ۹۵ هزار قطعه، ظرف یک‌سال گذشته واگذار شده و در این مراسم ۴۰ هزار واحد دیگر واگذار می‌شود. در این بخش، هر پلاک به گروه‌های سه نفر به بالا واگذار خواهد شد تا نسبت‌به احداث واحد مسکن ملی، اقدام کنند.

در ادامه ۲۵۳ هزار نفر به ۲۵۳ هزار واحد مسکن ملی در حال احداث معرفی می‌شوند.

حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن ملی هم در بافت‌های فرسوده در دست ساخت است که از این تعداد ۶ هزار و ۷۰۰ واحد در این مراسم به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین بخشی از این مراسم به آغاز عملیات اجرایی حدود ۶۹ هزار واحد مسکن ملی در قالب تفاهم‌نامه‌ها با دیگر وزارتخانه‌ها اختصاص دارد که از این تعداد، ۳۰ هزار واحد مسکن ملی فرهنگیان، ۳۷ هزار واحد مسکن ملی نیروهای مسلح، ۲ هزار واحد مسکن ملی کارگران است.

ارزش طرح اقدام ملی حدود ۲۴۰ هزار میلیارد تومان است که حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان آن مربوط به قیمت اراضی و حدود ۱۸۰ هزار میلیارد تومان آن مربوط به بخش اجرا و خدمات خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • علی

    مسکن نگو بگو تبعیدگاه ما تو این پردیس افسردگی گرفتیم

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه