English

احمدی بیغش در گفتگو با خبرگزاری موج:

روحانی در تراز این انقلاب، کشور و مردم نیست/ قالیباف اجازه استیضاح رییس جمهور را نمی دهد

نماینده مردم شازند گفت: بنظر من در زمان ۸ سال دفاع مقدس هم که روحانی جانشین آقای هاشمی بود، در آن مدت هم از سنگر بیرون نیامده است.

روحانی در تراز این انقلاب، کشور و مردم نیست/ قالیباف اجازه استیضاح رییس جمهور را نمی دهد

محمود احمدی بیغش عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به عدم برگزاری جلسه سران قوا، اظهار داشت: رفتن آقای قالیباف به بیمارستان امام خمینی قطعا کار ارزشمندی است که بهتر است مسوولین دیگر هم اینکار را انجام دهند.

وی ادامه داد: اینکه آقای روحانی جلسه سران قوا را کنسل کرده است هیچ تغییری در روند اداره کشور بوجود نخواهد آمد چرا که تاکنون که این جلسه برگزار می شد مگر چه گُلی بر سر مردم زده شده است؟

*روحانی در زمان جنگ هم از سنگر بیرون نیامده است

نماینده مردم شازند افزود: آقای روحانی در تراز این انقلاب، کشور و مردم نیست.

وی تصریح کرد: در زمان ۸ سال دفاع مقدس که روحانی جانشین آقای هاشمی بوده، بنظر من در آن مدت هم از سنگر بیرون نیامده و یا به شهر های مرزی و جنگی نرفته بوده و تنها ادای این کارها را درآورده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار کرد: آقای روحانی یک فرد بسیار ترسو، خودخواهی است که جز خود به کسی دیگر فکر نمی کند.

احمدی بیغش با بیان اینکه رییس جمهور مملکت را تبدیل به ویدیو کنفرانس کرده است، گفت:  آن زمان که روحانی در مکان های مختلف حضور داشت هیچ خیری برای کشور نداشت چه برسد به حالا که با ویدیو کنفرانس مملکت را اداره می کند.

وی با بیان اینکه روحانی باعث خجالت مردم ایران شده است، خاطرنشان کرد: تمام روسای جمهور کشورهای دنیا در بین مردمان شان هستند اما رییس جمهور ما در کاخ نشسته است. روزی نیست که از موکلین مان پیام یا تلفنی مبنی بر استیضاح روحانی نداشته باشیم.

*قالیباف به طرح استیضاح روحانی رسیدگی کند

نماینده مردم شازند با اشاره به استیضاح روحانی توسط مجلس، گفت: همان کوتاهی که روحانی در حق کشور و مردم می کند به شکل دیگرش را آقای قالیباف انجام می دهد. حدود چندماه است که بیش از ۲۰۰ نماینده طرح استیضاح رییس جمهور را تقدیم هیات رییسه کرده اند اما آقای قالیباف اجازه نمی دهد که این کار انجام شود!

وی بیان کرد: متاسفانه می بینیم که با توجه به بازدیدی که رییس مجلس از بخش بیماران کرونایی بیمارستان امام خمینی داشته است، آقای روحانی بخاطر ترس از کرونا جلسه سران قوا را هم تعطیل می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: در حال حاضر  از آقای قالیباف انتظار داریم که به این مسئله رسیدگی کند چرا که ایشان حق ندارد از سوال نمایندگان جلوگیری کند.

*رییس محوری در مجلس یازدهم بیش از گذشته است

وی تصریح کرد: اگر به آقای قالیباف رای داده ایم تا رییس مجلس شود می خواستیم که مجلس جدید رییس محور نشود، نماینده تری وجود نداشته باشد. اما حالا این مجلس هم چه تفاوتی با مجالس قبل دارد؟

احمدی بیغش گفت: قالیباف اجازه سوال از رییس جمهور را نمی دهد. رییس جمهوری که همه مردم ایران خواهان استیضاح آن است.

*با چه اطمینانی انتخابات آینده را بدست وزیر کشور می دهیم؟!

نماینده مردم شازند در پایان با اشاره به استیضاح وزیر کشور ، گفت: اگر آقای رحمانی فضلی استیضاح شود ۷۰ درصد نمایندگان رای منفی به آن خواهند داد لذا نمی دانم با چه اطمینانی انتخابات آینده کشور را بدست چنین وزیری خواهیم داد؟!

بیشتر بخوانیم:

طرح سوال از رییس جمهور با 196 امضا تقدیم رییس مجلس شد/ هیات رییسه هرچه سریعتر این طرح را در دستور کار مجلس قرار دهد

هیات رییسه طرح سوال از رییس جمهور را در دستور کار قرار دهد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه