English

متفکر آزد در گفتگو با موج مطرح کرد:

مدیریت تنظیم بازار و پیشگیری از تعطیلی کارخانجات؛ مطالبه مجلس از وزیر صمت

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر جدید صمت مدیریت تنظیم بازار و پیشگیری از تعطیلی کارخانجات را مطالبه داریم.

مدیریت تنظیم بازار و پیشگیری از تعطیلی کارخانجات؛ مطالبه مجلس از وزیر صمت

روح الله متفکر آزاد عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به مطالبات مجلس از وزیر صمت ، اظهار داشت: در حال حاضر سرو سامان دادن به وضعیت وزارت صنعت معدن و تجارت در اولویت قرار دارد که باید هرچه سریعتر این اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات جدی مجلس از وزیر پیشنهادی، مدیریت تنظیم بازار است، ادامه داد:  ستاد تنظیم بازار و اصناف در حوزه اختیارات این وزارتخانه قرار دارد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی پیشگیری از تعطیلی کارخانجات را از دیگر مطالبات مجلس از وزیر جدید صمت عنوان کرد و افزود: تعطیلی کارخانجات منجر به بیکاری کارگران خواهد شد لذا باید از بروز چنین اتفاقاتی پیشگیری شود.

متفکر آزاد اظهار کرد: ما از کلیات برنامه های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت حمایت می کنیم، البته در جزئیات برنامه های وی، مطالب و پیشنهاداتی را داریم .

وی تصریح کرد: از این رو تنظیم بازار، ایجاد ثبات در قیمت کالاهای اساسی و غیراساسی و ساماندهی بازار خودرو از مطالبات اصلی ما از وزیر پیشنهادی صمت است.

عضوهیات رییسه مجلس با بیان اینکه در حوزه خودرو و فولاد شاهد افزایش قیمت هیجانی هستیم ادامه داد: بر این اساس یکی از اولویت‌های ما بررسی برنامه وزیر پیشنهادی در این رابطه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه