English

قدردانی حسینعلی امیری از نمایندگان مجلس بابت رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت

معاون پارلمانی رئیس جمهور از نمایندگان مجلس بابت رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت تشکر و قدردانی کرد.

قدردانی حسینعلی امیری از نمایندگان مجلس بابت رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت

به گزارش خبرگزاری موج، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در پایان صحن علنی امروز از نمایندگان مجلس بابت رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام حسینعلی امیری به شرح زیر است:

«از رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، نواب رئیس، هیات رئیسه و همه نمایندگان محترم مجلس که با اختصاص وقت و بررسی دقیق و مسئولانه صلاحیت جناب آقای رزم حسینی وزیر پیشنهادی صمت را بررسی و با رای اعتماد به ایشان در شرایط سخت اقتصادی و بیماری کرونا به یاری دولت شتافتند تا ان شاءالله در فضای همدلی، تعامل و همراهی دولت و مجلس گام‌های موثرتر برای خدمت به مردم عزیز و شریف ایران اسلامی برداریم صمیمانه سپاسگزارم.

در روزگاری که هیات حاکمه آمریکا جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی را شروع نموده است، تکمیل تیم اقتصادی دولت و ترمیم کابینه اقدامی بسیار موثر و کارگشا خواهد بود.

امروز انتظار مردم عزیزمان که شرایط بسیار سختی را در حوزه معیشت و اقتصاد ناشی از تحریم‌های ظالمانه نظاره گرند و با صبوری تحمل می‌نمایند از دولت و مجلس، همکاری و همدلی در جهت رفع مشکلات است که با رای اعتماد امروز مجلس به وزیر پیشنهادی صمت باری دیگر جلوه‌ای از همدلی، همکاری و درک مشترک دولت و مجلس رقم خورد و برگ سبز دیگری به کارنامه نظام جمهوری اسلامی افزوده شد و بلوغ سیاسی نظام جمهوری را بار دیگر نشان داد.

در سالی که به ابتکار رهبر فرزانه مان سال جهش تولید نام گذاری شده است، امید که بتوانیم اقدامات موثر در راستای منویات معظم له در سایه این همدلی و تعامل برداریم. ان شاءالله

لذا از یکایک نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه