English

وزارت خارجه ایران:

ما به یک جهان امن که در آن هیچ کشوری تسلیحات کشتار جمعی نداشته باشد، معتقدیم

وزارت خارجه گفت: روز جهانی برچیدن تسلیحات اتمی فرصتی برای جامعه بین‌المللی است تا بار دیگر بر تعهد خود به خلع سلاح اتمی به عنوان یک اولویت تأکید کند. ما به یک جهان صلح‌آمیز و امن که در آن هیچ کشوری تسلیحات کشتار جمعی نداشته باشد، معتقدیم.

ما به یک جهان امن که در آن هیچ کشوری تسلیحات کشتار جمعی نداشته باشد، معتقدیم

به گزارش خبرگزاری موج، وزارت امور خارجه ایران در روز جهانی نابودی تسلیحات هسته ‌ای رشته توییتی منتشر کرد.

وزارت خارجه در این رشته توییت‌ها نوشت: روز جهانی برچیدن تسلیحات اتمی فرصتی برای جامعه بین‌المللی است تا بار دیگر بر تعهد خود به خلع سلاح اتمی به عنوان یک اولویت تأکید کند. ما به یک جهان صلح‌آمیز و امن که در آن هیچ کشوری تسلیحات کشتار جمعی نداشته باشد، معتقدیم.

روز جهانی نابودی کامل تسلیحات اتمی فرصتی است تا بار دیگر مخالفت کامل خود با تمام انواع تسلیحات کشتار جمعی را ابراز کنیم. متأسفانه، بی‌اعتنایی رژیم ایالات متحده به معاهدات بین‌المللی و برنامه‌های این کشور برای تولید تسلیحات اتمی جدید، جهان را به رقابت تسلیحاتی تازه‌ای نزدیک کرده است.

در منطقه ما هم، رژیم اسراییل با ده‌ها کلاهک اتمی‌اش همچنان بزرگترین تهدید برای صلح و امنیت است و – با پشتیبانی ایالات متحده – از تبدیل خاورمیانه به یک منطقه عاری از تسلیحات اتمی جلوگیری می‌کند. ملت‌های مسئول باید از یک جهان عاری از تسلیحات اتمی حمایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی