English

پاشایی طی تذکر شفاهی مطرح کرد:

رد پای دولت در بازار سکه، ارز و مسکن

نماینده مردم مرند در مجلس گفت: وقتی دولت سرمایه‌ها را به سمت تولید نمی‌برد و ردپایش در بازار ملک، مسکن، سکه و ارز دیده می‌شود.

رد پای دولت در بازار سکه، ارز و  مسکن

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، معصومه پاشایی بهرام نماینده مردم مرند در مجلس شورای اسلامی ، امروز  طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: رفتارها و واکنش‌های دولت به مسائل داخلی و خارجی، مردم را به این باور رسانده که دولت نسبت به شرایط زندگی آنان بی‌تفاوت شده‌اند.

وی با بیان اینکه دولت در این شرایط بحرانی بازار و معیشتی مردم عزمی برای معرفی وزیر صمت ندارد، گفت: گاه شنیده می‌شود که دولت برای سکانداری وزارت صمت به دنبال افراد غیرمتخصص می‌رود، بنابراین از دولت می‌خواهیم که سریعاً یک وزیر متخصص و آشنا به وزارتخانه معرفی کند، شخصی که خود دولت هم آن را قبول داشته باشد و به مجلس بیاید و از او دفاع کند.

 نماینده مردم مرند در مجلس درباره عدم کنترل و نظارت کافی بر شرکت‌ها و مؤسسات دولتی، بانک‌ها و صندوق‌ها تذکر داد و گفت: متأسفانه به جای سرمایه‌گذاری در تولید، به سمت بازار غیرمولد و دلالی رفته‌اند. آقای روحانی! مردم به دین حاکمانشان هستند، وقتی دولت سرمایه‌ها را به سمت تولید نمی‌برد و ردپایش در بازار ملک، مسکن، سکه و ارز دیده می‌شود، چه طور از مردم انتظار دارید که نقدینگی‌شان را به سمت تولید ببرند و در بازار آرامش حاکم شود.

پاشایی بهرام با اشاره به دولت الکترونیک گفت: ‌دولت در اجرای تکالیف مربوط به دولت الکترونیک و تکمیل سامانه‌های موضوع قانون برنامه ششم و تهیه نقشه جامع یکپارچه‌سازی سامانه‌ها در راستای تولید، تبادل و پردازش داده‌های اقتصادی سهل‌انگاری فاحشی دارد که هر انسان عاقلی فکر می‌کند عمدی در کار است.

نماینده مردم مرند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درمان درد اقتصاد سامانه‌ها است، گفت:‌چرا دولت این کار را انجام نمی‌دهد و می‌خواهد شفافیت بر اقتصاد ما حاکم شود و از این بحران داخلی خارج شویم؟ منافع چه کسانی حکم می‌کنند که از منافع ملی می‌گذرند؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه