English

کمیسیون امنیت ملی:

رژیم وابسته آل خلیفه گام در مسیری نهاده که جز شکست نتیجه ای برایش نخواهد داشت

کمیسیون امنیت ملی در بیانیه ای گفت: رژیم وابسته آل خلیفه که تداوم حکومت خود را بر وابستگی کامل به آمریکا و رژیم نژادپرست صهیونیستی می داند، گام در مسیری نهاده که جز شکست نتیجه ای برایش نخواهد داشت.

رژیم وابسته آل خلیفه گام در مسیری نهاده که جز شکست نتیجه ای برایش نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری موج، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پی سازش رژیم آل خلیفه با رژیم اشغالگر صهیونیست بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: عواقب هرگونه اقدام تنش زای رژیم صهیونیستی در منطقه خلیج فارس مستقیما متوجه رژیم آل خلیفه و امارات خواهد بود و هم پیمانی با رژیم صهیونیستی، امنیت بحرین و امارات را بیش از گذشته در معرض تهدید قرار خواهد داد؛ هم پیمانی با رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی، نه تنها در بقا و و دوام حیات منحوس رژیم های لرزان سلطنتی، دیکتاتور و غیرمردمی موثر نبوده، بلکه روند زوال و اضمهلال آنان را تسریع می بخشد.

متن کامل بیانیه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بدین شرح است: 

بسمه تعالی

متاسفانه بار دیگر خیانت حکام وابسته و سرسپرده به کاخ سفید و رژیم صهیونیستی ضربه ای دیگر بر پیکر خونین فلسطین وارد ساخت.

رژیم وابسته آل خلیفه که تداوم حکومت خود را بر وابستگی کامل به آمریکا و رژیم نژادپرست صهیونیستی می داند، گام در مسیری نهاده که جز شکست نتیجه ای برایش نخواهد داشت.

اطمینان داریم شادی و سرمستی نشان ملت های منطقه به ویژه سران بحرین و امارات از این قبیل اقدامات خائنانه دیری نخواهد پایید. ملت های مسلمان اجازه نخواهند داد آرمان فلسطن قربانی انتخابات آمریکا گردد و پاسخ شایسته ای به آن خواهند داد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت شدید اقدام خائنانه رژیم آل خلیفه تاکید می نماید این قبیل اقدامات روند مبارزات حق طلبانه و آزادی خواهانه ملت فلسطین و جوانان مومن مسلمان جهان اسلام را بر علیه اشغالگران صهیونیست تسریع خواهد کرد. سازش بحرین و امارات با رژیم کودک کش صهیونیستی به معنای پذیرش این رژیم نزد ملت مسلمان نخواهد بود و جهان اسلام در آینده ای نه چندان دور شاهد آزادی فلسطین عزیز و بازگشت آن به پیکره کشورهای اسلامی خواهد بود.

ما نمایندگان ملت بزرگ ایران با صدای بلند اعلام می کنم نبرد آزادی فلسطین تا نابودی رژیم اشغالگر قدس ادامه خواهد داشت و سرنوشت محتوم رژیم صهیونیستی نابودی به دست جوانان مؤمن و مسلمان خواهد بود.

جمهوری اسلامی ایران همچنان با دقت مسئله احقاق حقوق ملت فلسطین و آزادی سرزمین های اشغالی فلسطین را به عنوان مسئله اول جهان اسلام پیگیری خواهد کرد.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید می نماید عواقب هرگونه اقدام تنش زای رژیم صهیونیستی در منطقه خلیج فارس مستقیما متوجه رژیم آل خلیفه و امارات خواهد بود و هم پیمانی با رژیم صهیونیستی، امنیت بحرین و امارات را بیش از گذشته در معرض تهدید قرار خواهد داد و هم پیمانی با رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی، نه تنها در بقا و و دوام حیات منحوس رژیم های لرزان سلطنتی، دیکتاتور و غیرمردمی موثر نبوده، بلکه روند زوال و اضمحلال آنان را تسریع می بخشد و تهدیدی برای صلح، ثبات و امنیت و هم زیستی کشورهای اسلامی منطقه خواهد بود، که همه عواقب آن بر گردن حکام خائن و جنایتکار یادشده خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه