English

عضو کمیسیون امنیت ملی؛

سران رژیم صهیونیستی دچار سردرگمی شده اند/ رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط عمر ننگین خود به سر می برد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط عمر ننگین خود به سر می برد، گفت: سران این رژیم دچار سردرگمی شده اند.

سران رژیم صهیونیستی دچار سردرگمی شده اند/ رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط عمر ننگین خود به سر می برد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، سید قاسم جاسمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی ماه های اخیر شاهد بودیم که کشورهای استکباری و جهان سلطه به رهبری آمریکا و بازی گردانی رژیم صهیونیستی ، توطئه هایی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تدارک دیدند.

وی افزود: در این میان سران رژیم صهیونیستی تلاش دارند تا با استفاده از حربه های مختلف، علیه ملت ایران توطئه کنند و تلاش دارند تا کشورهای منطقه را همراه خود سازند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: به طور قطع این تلاش ها بی فایده خواهد بود، چرا که رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط عمر ننگین خود به سر می برد و سران رژیم با مشکلات بسیاری حتی در کابینه رو به رو هستند.

جاسمی گفت: کشوری که نمی تواند امنیت خود را تامین کرده، در کابینه با مشکلات بسیاری رو به رو است، برخی از اعضای کابینه از جمله نخست وزیر متهم به فساد شده اند و شهروندان نیز گلایه های جدی در مورد رژیم این کشور دارند، نمی تواند در مورد مسائل دیگر کشورها اظهار نظر کند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در نقطه مطلوبی از اقتدار و توانمندی قرار دارد، گفت: امروز ملت های آزادی خواه و عدالت طلب، پیام انقلاب اسلامی را درک کرده و علیه نظام سلطه و به ویژه رژیم اشغالگر قدس در منطقه هم پیمان شده اند.

جاسمی بیان داشت: این وحدت و همفکری ملت ها، به طور قطع عاملی برای سقوط رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی خواهد بود و نشانه های افول این رژیم امروز بیش از هر زمان دیگری مشخص تر شده است. چرا که امروز سردرگمی را به خوبی در سخنان سران رژیم صهیونیستی شاهد هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی