English

نصرت الله لطفی:

اربعین را با شور حسینی و رعایت پروتکل ‌های بهداشتی در دستور کار قرار می ‌دهیم

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: اربعین را هم با اقدامات فرهنگی و شور حسینی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار می‌دهیم.

اربعین را با شور حسینی و رعایت پروتکل ‌های بهداشتی در دستور کار قرار می ‌دهیم

به گزارش خبرگزاری موج، نصرت الله لطفی در نشست حضوری و تصویری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که با حضور ۲۶ نهاد انقلابی و وزارتخانه‌های مربوطه جهت اخذ تدابیر لازم برای برگزاری مراسم‌هایی مثل اربعین حسینی ، نهم دی ماه و اولین بزرگداشت شهدات سردار سلیمانی برگزار شد، گفت: مناسبت های نیمه دوم سال از جمله مناسبت‌های مهم هستند؛ همان طور که مقام معظم رهبری تاکید کردند بزرگداشت ایام‌الله یک وظیفه دینی است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: درباره مناسبت‌های پیش رو با توجه به شرایط خاص کرونایی از اول گفتیم مراسم ها تعطیل ناپذیر هستند اما با رعایت اصول بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: حتی بزرگداشت سالگرد رحلت امام خمینی در ۱۴ خرداد که در تهران مراسم نبود را در همه استان‌ها برگزار کردیم. توجه فرمایید که تصمیات جزیره ای نیست. کاملا هماهنگ هستیم و با رعایت اصول بهداشتی پیش می رویم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یادآور شد: اربعین را هم با اقدامات فرهنگی و شور حسینی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار می‌دهیم. روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با توجه به تشدید رذالت‌های شیطان بزرگ امریکا و روز نهم دی ماه را هم در پیش داریم. با شعار تعطیل ناپذیری و سلامت محوری برای برگزاری این مراسم ها با یکدیگر مشورت می کنیم و تصمیم می‌گیریم.

وی ادامه داد: با دبیر کارگروه اجتماعی ستاد ملی کرونا صحبت کردیم ؛ عرض می کنیم تصمیمات جزیره ای نیست و ملاک و مبنای ما عملکرد هماهنگ خواهد بود. امروز جمع خود را داریم تصمیمات را خواهیم گرفت و کارگروه‌های لازم کار را شروع می کنند. دستورات وزارت بهداشت و اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا را دستور کار تصمیمات خود قرار می دهیم.

لطفی گفت: بعد از اهانت وقیحانه‌ای که به ساحت قدسی پیامبر صورت گرفت ما دیدیم که مانند روال گذشته که بلافاصله شورای هماهنگی، هماهنگ کننده فراخوان اعتراضی مردم بود و مراسمی با حضور آنان صورت می‌داد، نمی توانیم عمل کنیم؛ به دلیل شرایط کرونا نمی شد این بار سریع تصمیم گرفت. مشورت کردیم پیش بینی این بود که تجمعات سلامت محور با رعایت اصول بهداشتی داشته باشیم. ابلاغیه به استان ها داده شد و با هماهنگی با استانداران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی فردا به صورت سراسری تجمعاتی در اعتراض به این اقدامات امریکا و رژیم صهیونیستی خواهیم داشت.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در ادامه گفت: در دهه محرم با پایبندی به همه اصول در برگزاری مراسم موفق بودیم پس می‌توانیم دیگر مراسم ها را این گونه داشته باشیم ولی سلامت محور خواهد بود.

لطفی با بیان اینکه در مناسبات آتی نباید اشتباهی رخ دهد  افزود: لازم است با همکاری تنگاتنگ و ملاحظات کارشناسی برنامه‌ها و مناسبت‌ها به نحو مطلوبی انجام شود. در همه جایگاه‌ها با حفظ شرح وظایف و بدون تک‌روی جلسات را خواهیم داشت.

وی گفت: مصوب می‌شود از آغاز مهرماه همه نهادها کارگروه‌های تخصصی مناسبت‌های ویژه سال جاری به خصوص پیروزی انقلاب اسلامی را تشکیل دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی