English

هانی زاده در گفتگو با خبرگزاری موج:

حضور رژیم صهیونیستی در امارات منجر به فروپاشی تدریجی سیاسی و اقتصادی آن خواهد شد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: امارات متحده عربی به ابزار انتخاباتی و پروپاگاندایی ترامپ تبدیل شده است.

حضور رژیم صهیونیستی در امارات منجر به فروپاشی تدریجی سیاسی و اقتصادی آن خواهد شد

حسن هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به عادی سازی روابط میان امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: اقدام اخیر امارات متحده عربی در عادی سازی با رژیم صهیونیستی یک خیانت بزرگ به آرمان های ملت فلسطین، جهان اسلام و جهان عرب تلقی می شود.

وی ادامه داد: این رابطه در حالی صورت می گیرد که رژیم صهیونیستی همچنان بخش های مهمی از اراضی فلسطین را در اشغال خود دارد.

کارشناس مسائل سیاسی بابیان اینکه حملات مکرر رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و تهدید بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی  برای الحاق کرانه غربی به اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد:  این رابطه موجب گسترش دایره تجاوزات و زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و کشورهای منطقه خواهد شد.

هانی زاده افزود: حضور نامشروع رژیم صهیونیستی در آن سوی خلیج فارس یک تهدید جدی امنیتی برای این آبراهه تلقی می شود.

وی بابیان اینکه امارات متحده عربی به ابزار انتخاباتی و پروپاگاندایی ترامپ تبدیل شده است، اظهار داشت: ترامپ و پمپئو در تلاشند در زمان باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری سایر کشورهای عربی حوزه  خلیج فارس همچون بحرین، عربستان و عمان را تشویق به برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی کنند.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است هرگاه پای رژیم صهیونیستی به یک کشور عربی باز شده آن کشور دچار فروپاشی تدریجی شده است چرا که رژیم صهیونیستی همواره به کشورهای عربی و اسلامی بعنوان دشمن استراتژیک صهیونیست ها نگاه می کند.

هانی زاده در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین حضور رژیم صهیونیستی در امارات متحده عربی منجر به فروپاشی تدریجی سیاسی و اقتصادی این کشور کوچک حوزه خلیج فارس خواهد شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه