English

پیام قدردانی سرلشکر موسوی از عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب

فرمانده کل ارتش در پیامی از عنایت ویژه فرمانده معظم کل قوا مبنی بر تصویب اعطای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی (ع) قدردانی کرد.

پیام قدردانی سرلشکر موسوی از عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرگزاری موج، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در پیامی به دنبال عنایت ویژه و لطف بزرگوارانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) به ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تصویب اعطای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی (ع) از معظم  ‌له قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

با سلام و تحیات، به استحضار می‌رساند:

عنایت ویژه و لطف بزرگوارانه آن امام عظیم‌الشأن در تصویب اعطای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی (علیه‌السلام) با حضور حماسی دانشجویان و فرماندهان این دانشگاه ابلاغ شد و شور و شعف زایدالوصفی در ارتش انقلابی ایجاد کرد. این افتخار جاودانه، جلوه‌های تابناکی از اراده راسخ ارتشیان مقتدر در پرتو گوهر درخشان ولایت، برای تداوم راه شهیدان و پایداری در جبهه مقاومت آفرید و موجب مسرّت، امید و درخشش بیشتر مسیر نورانی جهاد فی سبیل الله شد.

ابراز خشنودی رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، اشتیاق و استقبال پیشکسوتان، خانواده معظم شهدا و برخی از اقشار جامعه، نشانه‌های روشنی از اخلاص، ایثار، تعهد و وفاداری آحاد ارتش و ملت انقلابی به آن رهبر فرزانه و دلیل قاطعی از استعداد رهپویان مسیر شهیدان عزت و اقتدار برای ایثار جان، تحت فرماندهی آن زعیم عالی‌قدر و گواه تأثیر ماندگار الطاف کریمانه حضرتعالی در کارکنان ارتش ولایتمدار است.

بار دیگر خداوند بزرگ را بر نعمت ولایت شکر می‌گوئیم و از محبت و پاداش شایسته ولی‌امر مسلمین به فرزندان ارتشی خود سپاسگزاریم. سخت می‌کوشیم شاکر عامل باشیم و نقش مؤثری در پیشبرد نیروهای مسلح پرافتخار به سمت اهداف بزرگ گام دوم انقلاب ایفا کنیم؛ با کار جهادی و انگیزه مضاعف، شایستگی‌ها و توانمندی‌های فرزندان رشید ملت در ارتش را در ارتقای سطح آمادگی‌های ایران سربلند اسلامی به اوج برسانیم.

به این امید که با تبعیت از فرامین حکیمانه و تنعّم از دعای خیر حضرت‌عالی، تبرّک تقوا، مجاهدت و پایبندی ارتشیان مؤمن به ارزش‌های انقلاب اسلامی، دست در دست آحاد نیروهای مسلح مقاومت، ید واحده نظام شکوهمند اسلامی و سربازانی شایسته انتظار و رزم در رکاب حضرت مهدی (عج) باشیم.

سلامت، طول عمر و مزید برکات وجود مبارک را در رهبری امت اسلام از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه