English

میرسلیم در نشست خبری:

خبرنگاری یکی از ارکان اصلی استحکام مردمسالاری است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: خبرنگار نباید حق را ابزار لذت نفس خود قرار دهد.

خبرنگاری یکی از ارکان اصلی استحکام مردمسالاری است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، مصطفی میرسلیم رییس شورای مرکزی حزب موتلفه و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری که در محل این حزب برگزار شد،  گفت: ۴۰ سال است که در کنار بادامچیان با خبرنگاران همکاری می کنیم و نکاتی که عرض می کنم کلی گویی نیست و مجموعه تجربیات ما است.

وی افزود:خبرنگاری یکی از ارکان اصلی استحکام مردمسالاری است. تمام مطالبی که در حوزه شفافیت مطرح می شود مربوط به خبرنگاری است.

وی همچنین گفت: نقدها باید به موقع بیان شود، زودتر باشد یا دیرتر فایده ندارد. خبرنگار باید تشخیص دهد که چه زمانی باید حق را بیان کند.

میرسلیم تاکید کرد:حق باید کامل بیان شود نه به شکل نصفه و نیمه و گزیده و گزیدن صحبت ها باید با هماهنگی صاحب سخن باشد.

نماینده مردم تهران ادامه داد:من در زمان وزارت ارشاد خود مطلبی را مطرح کردم و آن هم اخلاق خبرنگاری بود. اخلاق خبرنگاری از مسائل اساسی و مهم است.

رییس شورای مرکزی حزب موتلفه گفت:مراعات مسائل اخلاقی شامل چند بند است. اول از همه این است که من در مقام پاسخ دهنده چقدر اخلاص دارم و اگر شما به عنوان خبرنگار این را کشف کنید، این هنر شماست.

این فعال سیاسی در پایان گفت:خبرنگار نباید حق را ابزار لذت نفس خود قرار دهد و یک خبر را طوری ارائه دهد که مقاصد شخصی او محقق شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه