English

حجت الاسلام سید رضا اکرمی در گفتگو با خبرگزاری موج:

کار جریان تحریف این است که دائما شعار مذاکره سر بدهد/آمریکا و اروپا فقط اهل حرف هستند نه عمل

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: نادیده گرفتن حقایق و ناجور جلوه دادن همه چیز نوعی تحریف است و کار جریان تحریف این است که دائما شعار مذاکره سر بدهد؛ ما آمریکا و اروپا را شناختیم که فقط اهل حرف هستند نه اهل عمل، افزود: نباید ظرفیت های داخلی کشور را نادیده گرفت.

کار جریان تحریف این است که دائما شعار مذاکره سر بدهد/آمریکا و اروپا فقط اهل حرف هستند نه عمل

حجت الاسلام سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون جریان‌های تحریف و تحریم، اظهار داشت: در طول این ۴۲ سال بعد از پیروزی انقلاب یعنی از سال ۵۷ تا ۹۹ در داخل و خارج، هم دوست داشتیم و هم دشمن، هم دانا و عالم داشتیم و هم جاهل، هم مقدس عالم داشتیم و هم مقدس خشک و نادان.

وی ادامه داد: در طول این ۴۲ سال جنگ تحمیلی، تحریم و تهدید رخ داد و حالا هم  کرونا  به وجود آمد. آنهایی که می‌دانند و متدین هستند مسائل را یک جور می‌بینند و تحلیل می‌کنند و آنهایی که نادان و ناآگاه هستند ولو متدین هم باشند، مسائل را به گونه دیگری می‌بینند.

کار جریان تحریف این است که دائما شعار مذاکره سر بدهد

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه آمریکا و اروپا را شناختیم که فقط اهل حرف هستند نه اهل عمل، افزود: نباید ظرفیت های داخلی کشور را نادیده گرفت.

وی ادامه داد: کار جریان تحریف، این است که دائماً شعار مذاکره سر بدهد و پیشنهاد عقب‌نشینی و کوتاه آمدن در مقابل آمریکا را مطرح کند و در عین حال چشم خود را بر تمامی توانمندی‌های داخلی ببندد.

اکرمی اظهار داشت: برای مثال می‌گوییم بمب اتم نداریم و طرفدار ساخت آن نیستیم و با آنهایی که بمب اتم می‌سازند هم مخالف هستیم، حتی رهبر معظم انقلاب هم بر حرمت آن فتوا دادند اما در عین حال به ما می‌گویند امضای مخالفت و طرفدار نبودن بدهید و شروع به بهانه‌گیری می‌کنند.

وی ادامه داد: ما در کشور خود بروکراسی داریم و اگر بخواهیم جنسی را وارد کنیم با کمترین امضا می‌توانیم وارد کنیم اما اگر بخواهیم در داخل تولید کنیم باید از این دستگاه به آن دستگاه امضا بگیریم. پس اگر همه مشکلات را اینگونه نادیده بگیریم و اشکال را در خود نبینیم نوعی تحریف است. دشمن، دشمن است و از آن هیچ انتظاری نیست اما اگر دوست هم اینها را بگوید قابل توجیه نیست.

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: هر هفته در کشور افتتاح صورت می‌گیرد و کشور دارد کار خود را انجام می‌دهد اما عده‌ای این خدمات و زحمات را نادیده می‌گیرند و فقط روی کمبودها و اشکالات انگشت می‌گذارند. این واقعاً تحریف است. اگر کسی منصف است باید هم نقاط قوت را ببیند و هم نقاط ضعف و برای نقاط ضعف به دنبال راه حل باشد.

اکرمی تاکید کرد: نادیده گرفتن حقایق و ناجور جلوه دادن همه چیز نوعی تحریف است و ممکن است عده‌ای در داخل کشور چنین برداشتی داشته باشند، خارج هم تکلیف روشن است.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد باید سه کار را برای شکست تحریف انجام دهیم، خاطرنشان کرد: اول اینکه هر تشکیلاتی یک اتاق فکر درون خود دایر کند و به مردم بگویند برای حل مشکلات کشور چه باید کرد و اگر کسی فکر، طرح یا پیشنهادی دارد در روز و ساعت معین حرف خود را بگوید و ما طرح و فکرش را برای اجرا و برطرف کردن مشکل بشنویم.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پایان با بان اینکه باید جلوی قاچاق را بگیریم، خاطر نشان کرد:  میلیاردها دلار قاچاق وارد می‌شود در حالی که می‌توانیم همان‌ها را در داخل تولید کنیم و افراد بیکار را به کار بگیریم. نقدینگی موجود در دست مردم نیز باید در شهرک‌های صنعتی و… به کار گرفته شود و در این زمینه باید به صورت عملی و تبلیغی اقدام کرد. همه باید مراقب هم باشیم تا بتوانیم در مقابل تحریم و موانع تولید بایستیم و مشکلات را کاهش دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه