English

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان:

تحریم ناجا نشانه عجز و ناتوانی رژیم تروریستی آمریکا است

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: تحریم ناجا، نشانه عجز و ناتوانی رژیم تروریستی آمریکا در بر هم زدن امنیت نظام جمهوری اسلامی است.

تحریم ناجا نشانه عجز و ناتوانی رژیم تروریستی آمریکا است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار مجتبی فداء با بیان اینکه آمریکا برای برگرداندن آبروی از دست رفته خود چاره ای جز تحریم افراد و نهادهای انقلابی ندارد، تحریم نیروی انتظامی و فرمانده این نیرو را نشانه عجز و ناتوانی خود در برهم زدن امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی افزود: نیروی انتظامی یکی از استوانه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای برقراری امنیت و آرامش و احساس آرامش و خدمت رسانی به مردم از جانب نظام محسوب می شود و الحمدالله هم در انجام ماموریت های خود همیشه موفق بوده و توانسته دشمن را در نا امن کردن کشور ناکام کند.

سردا فداء با بیان اینکه آمریکا برای برگرداندن آبروی از دست رفته خود چاره ای جز تحریم افراد و نهادهای انقلابی ندارد اظهار داشت: تحریم نیروی انتظامی و فرمانده بسیجی و مجاهد این نیرو در حقیقت نشانه عجز و ناتوانی رژیم تروریستی آمریکا در برهم زدن امنیت نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: در طی سالیان اخیر بارها توطئه ایجاد اغتشاش و نا امنی در کشور از سوی دشمن با هوشمندی، مدیریت و تدبیر خوب فرمانده ناجا و اقتدار نیروهای پلیس خنثی شده و پادوها و اجیر شده های آن ها هم به دست این نیروی مقتدر شناسایی و یکی پس از دیگری به دست قانون سپرده شدند که همین امر باعث عصبانیت آن ها از ناجا شده و آمریکا چاره ای جز تحریم این نیرو در خود ندیده است.

وی به همبستگی بین مردم و نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: تاریخ 40 ساله انقلاب نشان داده که یک اُنس و اخوتی وصف ناپذیر بین مردم و نیروهای مسلح همیشه برقرار بوده و این گونه اقدامات هیچ تاثیری در اراده ملت ما به وجود نخواهد آورد.

سردا فداء گفت: ما هم زحمات و تلاش های نیروی انتظامی را ارج می نهیم و همیشه پتشیبان این نیرو بوه و خواهیم بود و ان شاء الله با همبستگی ، همدلی و همراهی هم پشت دشمن را به خاک می مالیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در پاسخ به این سوال که برای خنثی کردن توطئه های احتمالی دشمن برای نا امن کردن کشور چه اقداماتی باید در دستور کار قر گیرد، گفت: اول از همه وحدت، همدلی و انسجام بین نیرو ها، دوم افزایش آمادگی ها، سوم بالا بردن و تقویت آمادگی های رزمی و دفاعی و چهارم افزایش تونمندی ها و دفاع از اقتدار نیروهای مسلح باید در دستور کار باشد که اگر این رویه جاری و ساری شود مطمئناً خنثی شدن توطئه های احتمالی دشمن نیز با موفقیت همراه خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه