English

با حضور رئیس جمهور؛

۲۰ طرح آب و برق در استان هرمزگان به بهره ‌برداری رسید

صبح امروز ۲۰ طرح آب و برق استان هرمزگان با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس به بهره ‌برداری رسید.

۲۰ طرح آب و برق در استان هرمزگان به بهره ‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج، ۲۰ طرح آب و برق استان هرمزگان در هفته یازدهم پویش الف-ب ایران (آب برق ایران) صبح امروز با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس به بهره ‌برداری رسید.

این طرح‌ها با سرمایه گذاری دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان، شامل طرح افزایش توان واحد بخار نیروگاه بندرعباس به ظرفیت ۱۱۵ مگاوات، واحد شماره یک نیروگاه سیکل ترکیبی قشم به ظرفیت ۱۷۰ مگاوات، آب رسانی به شهرستان بشاگرد و سامانه نمک زدایی (آب شیرین کن) بندرعباس، هفت طرح توزیع و انتقال نیروی برق، هفت طرح توزیع شبکه فشار ضعیف، طرح تأمین و انتقال آب به شبکه گلخانه «شمیل» و سه هزار هکتار از شبکه دشت «میناب» و شبکه ۵۰۰ هکتاری گلخانه شمیل و نیز طرح تأمین و انتقال آب شهرک صنعتی میناب (فیروز) است.

با بهره برداری از سامانه نمک زدایی (آب شیرین کن) بندر عباس، ۹۰ هزار نفر از خدمات این آب شیرین کن در فاز اول بهره مند می‌شوند. این آب شیرین کن, ۲۰ هزار مترمکعب در ثانیه آب شیرین تولید می‌کند و مابقی فازهای آن نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

در طرح آب رسانی به شهرستان بشاگرد هم، آب سد جگین در مسیر ۸۱ کیلومتری، آب را ۹۰۰ متر پمپاژ خواهد کرد و به این شهرستان می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه