English

طاهری در گفتگو با موج مطرح کرد:

واکنش نماینده مجلس به خرید و فروش آنلاین طلا /ضرورت ایجاد شفافیت در خرید و فروش آنلاین طلا و سکه

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در رابطه با خرید و فروش آنلاین طلا و سکه واکنش نشان داد.

واکنش نماینده مجلس به خرید و فروش آنلاین طلا /ضرورت ایجاد شفافیت در خرید و فروش آنلاین طلا و سکه

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با شیوع بیماری کرونا و  آشفتگی در وضعیت اقتصادی کشور، فرصت مناسبی برای جولان سودجویان در این شرایط فراهم شده، یکی از این موارد، فروش اینترنتی و آنلاین طلا در این ایام است.

این خرید و فروش ها درحالی اتفاق می افتاد که طبق قوانین بانک مرکزی خرید و فروش آنلاین سکه و طلا  ممنوع بوده و هیچ نهاد، سازمان یا شرکتی مجوزی مبنی بر فروش آنلاین طلا و سکه ندارد.

مصطفی طاهری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به خرید وفروش آنلاین طلا توسط یکسری سایت ها از جمله آرون گروپ، دیجی گلد و ... اظهار داشت: برای خرید وفروش طلا باید سامانه دقیقی وجود داشته باشد و به طور کلی زیرساخت ها برای انجام این کار فراهم شده باشد.

وی ادامه داد: حتی ارزهای کاغذی موجود در داخل کشور باید شناسنامه دار شوند تا شاهد بروز تخلفات در آن نباشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مهم نیست خرید وفروش طلا، ارز و سکه به صورت فیزیکی باشد یا آنلاین و غیرحضوری بلکه آنچه مهم است ایجاد شفافیت در این زمینه است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید بدون حساب و کتاب طلا و یا ارزی از کشور خارج شود، تصریح کرد: ورود  و خروج  طلا و ارز باید با شفافیت و در اختیار حاکمیت باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: خرید وفروش طلا از حساسیت بالایی برخوردار است و حتما باید به صورت شناسنامه دار انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه