English

سردار کوثری در گفتگو با موج:

سازمان ملل بی‌خاصیت و بی‌اعتبار شده است/ افرادی که به کشورهای اروپایی اعتماد می کردند، باید پاسخگو باشند

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: متأسفانه سازمان ملل و شورای امنیت این سازمان، کاملا بی‌خاصیت و بی‌اعتبار شده است.

 سازمان ملل بی‌خاصیت و بی‌اعتبار شده است/ افرادی که به کشورهای اروپایی اعتماد می کردند، باید پاسخگو باشند

سردار اسماعیل کوثری مشاور فرمانده کل سپاه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به صدور قطعنامه شورای حکام علیه ایران، اظهار داشت: آمریکا به همراه کشورهای اروپایی فرانسه، انگلیس و آلمان که برجام را امضا کرده بودند می‌دانستند تحریم‌های تسلیحاتی ایران ظرف مدت ۵ سال از آغاز برجام به پایان می‌رسد، اما می‌بینیم در آستانه فرارسیدن این زمان، شیطنت و خباثت آمریکا و اروپا گل کرده است.

وی گفت: کشورهای اروپایی با این اقدام خود در اصل یک توطئه ای علیه کشور ما انجام داده اند در حالی که باید بروند یقه آمریکا را بگیرند که قوانین را زیر پا گذاشته و از برجام خارج شده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نمی توان به اروپاییان اعتمادی کرد، افزود: صدور قطعنامه شورای حکام توسط آمریکا و کشورهای اروپایی دقیقا همان پیش بینی حضرت آقا بود.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه خباثت آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در برابر ایران تمام‌شدنی نیست، گفت:  امروز متأسفانه سازمان ملل و شورای امنیت این سازمان، کاملا بی‌خاصیت و بی‌اعتبار شده است.

سردار کوثری گفت: رژیم آمریکا با آنکه از برجام خارج شده است، تقلا می‌کند با فشار به سازمان‌های بین‌المللی و کشور‌های اروپایی، آن را تمدید کند. این رفتار توحش‌گونه آمریکا با واکنش کشور‌هایی همچون روسیه و چین مواجه شده است.

وی در پایان با بیان اینکه آمریکا و حامیان آن با صدور چنین قطعنامه ای قطعا نمی توانند به اهداف کثیف خود برسند، خاطرنشان کرد: افرادی که به کشورهای اروپایی اعتماد می کردند، باید پاسخگو باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه