English

لطفی:

در خیزش و جنبش عدالت خواهی ضد نژاد پرستی آمریکا سکوت جایز نیست

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: باید چهره بزک کرده آمریکا را که ناقض حقوق بشر است به جهانیان نشان دهیم.

در خیزش و جنبش عدالت خواهی ضد نژاد پرستی آمریکا سکوت جایز نیست

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه کشوری هم اندیشی برگزاری مراسم بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که صبح امروز در محل ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: در خیزش و جنبش عدالت‌خواهی ضد نژادپرستی در آمریکا سکوت جایز نیست و اصل ددمنشی مورد توجه کشورمان قرار دارد.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در بحران کرونا مراسم‌های مختلف تعطیل شد اما برخی مراسم همچون روز قدس، سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) تعطیلی ‌پذیر نیست و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با کارگروه‌های مختلف این برنامه‌ها برگزار شد. 

وی با بیان اینکه برنامه‌های آتی نیز با نگاه تعطیل‌ناپذیر خواهد بود به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و ادامه داد:  امروز نهاد‌های مختلف و کارشناسان در کشورمان باید چهره بزک کرده آمریکا که ناقض حقوق بشر است را به همگان و جهانیان بشناسانیم.

لطفی افزود: از هفته آینده از ۶ تا ۱۲ تیر به مدت یک هفته نمادین برای بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی  داریم که بیش از پیش مورد توجه قرار دارد.

همچنین سعید اوحدی در این جلسه گفت: امسال مردم با خیزش عمومی به سمت افشای حقوق بشری پیش می‌روند که قابل تامل است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: دنیای استکبار همه توان خود را در برابر ایران به کار گرفت، اما اکنون با سرمایه‌های نظام، خون شهدا و رهبری معظم انقلاب دامنه تاب‌آوری ملت ما افزایش یافته است. چیزی که در ملت آمریکا مشاهده نمی‌شود.

وی بسیج ملت ایران در مقابله با بحران کرونا را ستود و گفت: این موضوع نشان دهنده ریشه فرهنگ ملت ما در ایثار و شهادت است که باید قدر آن را دانست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه