English

نبویان:

وضع فضای مجازی با اعتقادات اسلامی منطبق نیست

نماینده مردم تهران گفت: وضعیت فیلم‌های به نمایش درآمده به هیچ وجه خوب نیست.

وضع فضای مجازی با اعتقادات اسلامی منطبق نیست

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه علنی و بعد از گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: اگر ما واژه اسلامی را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برداریم، در جامع سکولار و غیردینی کاری غیر از ما انجام نمی‌دهند؛ آنها هم به فیلم و کتاب توجه می‌کنند. 

وی افزود: مراد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از واژه فرهنگ چیست؛ این در حالی است که علما و بزرگان دینی این واژه را به اعتقاد و ارزش معنی می‌کنند. 

وی تصریح کرد: وضع فضای مجازی با اعتقادات اسلامی منطبق نیست.

وی گفت: در حوزه ارزش‌ها، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید توضیح دهد برای ساده‌زیستی و ترویج این تفکر و مقابله با اشرافیت که دولتمردان گرفتار آن شده‌اند، چه اقداماتی انجام داده است، ضمن اینکه این وزارتخانه باری مقابله با تفکرات غربی چه کرده است؟

وی خاطرنشان کرد:‌ شما در تقویت انقلاب اسلامی و در حوزه هنر چه اقدامی را انجام داده‌اید؟ مگر نباید تمام بودجه‌های فرهنگی در این وزارتخانه برای نیروهای انقلابی خرج شود؛ اگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انقلاب اسلامی باید تمامی بودجه‌ها را برای ترویج این فرهنگ هزینه کند؟ این در حالی است که ما شاهد آن هستیم که جشنواره عمار از سوی این وزارتخانه تحریم شده است.

نبویان گفت: وضعیت فیلم‌های به نمایش درآمده به هیچ وجه خوب نیست، حتی شما اجازه نمی‌دهید خانواده‌هایتان این فیلم‌ها را هم نگاه کنند. 

وی گفت: در جامع سکولار هم به کتابخانه‌های عمومی توجه می‌شود.

نبویان در پایان خاطرنشان کرد: برای فرهنگ به معنای اعتقادات و ارزش‌ها، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید توضیح دهد که چه کرده است؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی