English

امیرآبادی فراهانی:

دولت اقدامات مطلوبی در راستای مبارزه با کرونا دنبال کرده است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با وجود مشکلات مختلف در حوزه منابع مالی، اقدامات مطلوبی در راستای مبارزه با کرونا دنبال کرده و این اقدامات نسبت به دیگر کشورها قابل توجه است.

دولت اقدامات مطلوبی در راستای مبارزه با کرونا دنبال کرده است

به گزارش خبرگزاری موج قم، احمد امیرآبادی فراهانی در نخستین نشست شورای اداری استان قم در سال جاری و همچنین آیین تکریم خدمات و تلاش‌های علی لاریجانی در سه دوره نمایندگی مردم قم در مجلس که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه پزشکان و پرستاران، نیروهای جهادی، بسیج و طلاب در دوران کرونا در بیمارستان‌ها به شیوه مطلوب رسیدگی به بیماران را دنبال کردند، اظهار کرد: مسئولان استانی در راستای مبارزه با کرونا و رسیدگی به مشکلات مردم به ویژه در حوزه بهداشت و درمان تلاش بسیاری داشتند.

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طی هشت سالی که بنده در مجلس حضور یافته و در مجمع نمایندگان استان فعالیت داشتم رسیدگی به مشکلات مردم و شهر قم را در اولویت قرار داده و در این مورد میان نمایندگان قم اختلافی وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه همیشه در مورد رفع مشکلات قم با وحدت و همدلی کار را دنبال کرده‌ایم، عنوان کرد: طی این 12 سال گذشته مدیران تلاش کردند که بتوانند از ظرفیت علی لاریجانی استفاده کنند اما آنطور که باید، از این ظرفیت استفاده نشده است.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: هر چند لاریجانی به علت جایگاه ریاست مجلسی درگیر مباحث ملی بوده با این حال نسبت به مباحث قم نیز دغدغه‌مند بود و چند نفری در دفتر وی مشکلات قم را پیگیری می‌کردند و بنده به عنوان یکی از مردم قم از تلاش‌های این نماینده تشکر می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه