English

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد؛

از پخت غذا تا ضدعفونی محلات توسط ستاد مردمی مقابله با کرونا

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی فعالیت‌های ستاد مردمی مقابله با کرونا را تشریح کرد.

از پخت غذا تا ضدعفونی محلات توسط ستاد مردمی مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری موج قم، احمد امیرآباد فراهانی در گفت‌وگویی اقدامات و فعالیت‌های ستاد مردمی مبارزه به کرونا را مد نظر قرار داده و اظهار کرد: ستاد مردمی مقابله با کرونا یکی از بهترین اقدامات در مبارزه با کرونا است چراکه مردم در این ستاد از هزار تومان تا یک میلیارد 800 میلیون تومان در این راستا کمک کردند.

وی ادامه داد: همچنین روزانه ۲ هزار و ۲۰۰ دست غذا در این ستاد پخت و توزیع می‌شد و در مرحله دیگر ضدعفونی محلات با کمک بسیج و نیروهای مردمی انجام پذیرفت.

امیرآبادی گفت: در اولین قدم فراهم کردن امکانات برای مراکز درمانی مورد توجه قرار گرفت و زیر نظر دانشگاه تمامی مسائل دنبال و تلاش کردیم به بهترین نحو خدمات‌رسانی صورت گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: در تاریخ باید نوشته شود که مردم قم چگونه در خصوص مبارزه با ویروس کرونا به میدان آمده و تلاش‌هایی انجام دادند که در تاریخ ماندگار خواهد بود.

وی بیان کرد: نسبت به گذشته وضعیت استان بهتر است اما نکته قابل‌توجه اینکه نباید فراموش کنیم که کرونا همچنان وجود دارد و باید مسائل بهداشتی و دستورالعمل‌ها رعایت شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بودجه احداث دانشکده پزشکی برای سال جاری دیده‌ شدهاست و کار باید ادامه یابد تا بتوانیم امسال شاهد آغاز به کار این مجموعه باشیم.

وی اضافه کرد: در خصوص بیمارستان حضرت زهرا(س) قم نیز تفاهم‌نامه مورد قبول بنیاد برکت قرارگرفته و باید هر چه سریع‌تر آن مجموعه تخریب و مجدد بازسازی شود تا در اختیار مردم قرار گیرد.

وی در پایان گفت: قم در محور مواصلاتی استان‌های دیگر قرار دارد و ازاین‌رو اورژانس نیز روزهای پرکاری را دارد و باید تجهیزات به‌روزی نیز داشته باشد که در مجلس این موضوع را نیز دنبال خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه