English

بیانیه ارتش به مناسبت روز قدس؛

کارکنان ارتش لحظه ‌ای از آرمان مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف کوتاه نخواهند آمد

کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران اطمینان می‌دهند؛ تحت رهبری هوشمندانه فرمانده معظم کل قوا لحظه‌ای از آرمان مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف کوتاه نخواهند آمد.

کارکنان ارتش لحظه ‌ای از آرمان مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف کوتاه نخواهند آمد

به گزارش خبرگزاری موج، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است.

روز قدس از یک سو یادآور مقاومت و ایستادگی ملتی مظلوم و از سوی دیگر نشانگر تدبیر و دوراندیشی بنیان‌گذار عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی ایران T حضرت امام خمینی (ره) است که در سال ۱۳۵۸ و با نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، روحی تازه به پیکره جهان اسلام و استکبارستیزان عالم دمید. با گذشت ۴۱ سال از این ابتکار راهبردی حضرت امام (ره)، همچنان آزادی قدس شریف، رهایی ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست، محو غده سرطانی رژیم صهیونیستی و حمایت از جبهه مقاومت اسلامی، آرمان‌ بلند مسلمانان جهان است.

با تأکید بر حساسیت مقطع کنونی منطقه غرب آسیا و شکست سیاست‌های استکباری شیطان بزرگ برای اجرای طرح استعماری معامله قرن، امسال بزرگداشت این روز بزرگ در شرایطی که جهان درگیر ویروس کروناست، ابراز انزجار مردم انقلابی ایران اسلامی و ملت‌های مسلمان جهان متناسب با وصعیت موجود برگزار خواهد شد و پاسداشت روز جهانی قدس با بیانات راهبردی و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) با اقتدار و عظمت جلوه‌ای دوچندان خواهد یافت.

تحولات منطقه و روند داخلی در سرزمین‌های اشغالی و وضعیت بحرانی رژیم صهیونیستی، نویدبخش اضمحلال و نابودی این رژیم نامشروع و جعلی است.

در این شرایط و به‌منظور دفاع از حقوق پایمال شده مردم مظلوم فلسطین و مقابله با سازش‌کاران منطقه، روز جهانی قدس از اهمیت ویژه‌‌ای برخوردار است.

کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه تنها راه‌حل مسئله فلسطین مقاومت در برابر متجاوزان است، همچون آحاد ملت شهیدپرور ایران اسلامی و ملت‌های آزادیخواه منطقه و جهان ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم اعلام می‌دارند و اطمینان می‌دهند؛ تحت رهبری هوشمندانه فرمانده معظم کل قوا لحظه‌ای از آرمان مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف کوتاه نخواهند آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی