English

الله کرم در گفتگو با موج:

ملاوردی هنوز به دنبال تفکر غربی است!/ ملاوردی عبور از قانون و آزادی های اسلام را ادامه ندهند

دبیر کل سابق انصار حزب الله به پیام منتشر شده در کانال ملاوردی واکنش نشان داد.

ملاوردی هنوز به دنبال تفکر غربی است!/  ملاوردی عبور از قانون و آزادی های اسلام را ادامه ندهند

حسین الله‌کرم دبیر کل سابق انصار حزب الله در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با انتقاد از اقدام  شهیندخت ملاوردی معاون سابق رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در روز جهانی خانواده، اظهار داشت: جریان غربگرایی در ایران سابقه یکصد ساله دارد. در طول تاریخ مردم بخاطر قدرت تکنولوژی موجود در غرب حاضر شدند زندگی خود را به سبک غرب تغییر دهند البته این وضعیت تا زمانی مورد قبول بود که در کشور ما هنوز انقلابی رخ نداده بود.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد نوعی انقلاب تکنولوژی نیز در کشور هستیم.

وی با اشاره به پرتاب ماهواره نور به فضا توسط سپاه پاسداران،  ادامه داد: خوشبختانه ریشه های رشد تکنولوژی در کشور به جایی رسیده که باعث شده چشم ما از غرب به داخل کشور بازگردد.

ملاوردی هنوز به دنبال تفکر غربی است

دبیر کل سابق انصار حزب الله گفت: جای تعجب است که خانم ملاوردی هنوز به دنبال تفکر غربی است؛ ای کاش نصف آن مقداری که در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی متمسک به تمدن و تفکر غربی بودیم ، به داشته های خود توجه داشتیم!

الله کرم افزود: امروز تفکر غربی در هیچ کجای دنیا مورد قبول نیست و جایگاهی ندارد.

وی تصریح کرد: وقتی دولت حداقلی آمریکا نتوانست در بحران کرونا کشورش را به درستی مدیریت کند، در این وضعیت سبک زندگی به مانند غرب چه توجیهی دارد؟! بنابراین بسیار تعجب برانگیز است که همچنان برخی مسولین ما مردم را به سبک زندگی غرب گرا سوق میدهند!

وی با بیان اینکه سبک زندگی غربی،  پذیرش نوعی آزادی های غیر انسانی است، ادامه داد: این افراد تعاریف حقوق بشر غربی در مورد خانواده را بدون هرگونه نقدی پذیرفته اند که نشان دهنده تداوم جریان غربگرایی در این افراد است لذا کشور باید در اینباره تصمیم بگیرد.

تبلیغ آزادی های غیر انسانی توسط ملاوردی!

دبیر کل سابق انصار حزب الله تصریح کرد: هرچند در کشور ما نوعی آزادی وجود دارد و افراد می توانند نگرش ها و دیدگاه های مختلف خود را بیان کنند اما وقتی تبلیغی در مورد چنین مسئله ای انجام می شود،  یعنی دامن زدن به یک سبک زندگی که در آن آزادی های غیر انسانی مطرح است.

الله کرم اظهار کرد: بنابراین برای این جریان که از شیفتگی تکنولوژی به سمت پذیرش سبک زندگی غربی رفته اند متاسفم و امیدوارم که این افراد به رشد و پیشرفت داخل کشور،  آزادی های موجود در اسلام و قانون اساسی توجه کنند.

دبیر کل سابق انصار حزب الله در پایان خاطرنشان کرد: از خانم ملاوردی می خواهم عبور از قانون و آزادی های اسلام را ادامه ندهند، در غیر اینصورت بنده از کسانی خواهم بود که خواستار برخورد و محاکمه وی می شوم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه