English

یارمحمدی در گفتگو با موج:

دولت اقدام اساسی برای طرح ملی مسکن انجام نداده است

نایب رییس اول کمیسیون عمران در مجلس گفت: اقدام اساسی برای طرح ملی مسکن از سوی دولت انجام نشده است لذا با توجه به افزایش تقاضا شاهد افزایش قیمت خواهیم بود.

دولت اقدام اساسی برای طرح ملی مسکن انجام  نداده است

علیم یار محمدی نایب رییس اول کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به روند اجرای طرح ملی مسکن و تأثیر این طرح در مدیریت بازار، اظهار داشت: تا اوایل سال 99 باید 500 هزار واحد مسکن احداث می شد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی با بیان اینکه به گفته کارشناسان تعداد 4 میلیون واحد مسکن در کشور کم است که باید مورد آمایش قرار گیرد، ادامه داد: تا زمانی که ساخت و ساز ها در این طرح بی نتیجه باقی بماند تاثیری در روند مدیریت بازار اتفاق نخواهد افتاد.

نایب رییس اول کمیسیون عمران در مجلس با بیان اینکه متاسفانه تا این لحظه اقدام اساسی برای طرح ملی مسکن از سوی دولت انجام نشده است، گفت: با توجه به افزایش تقاضا و عرضه کم انتظار می رود که شاهد افزایش قیمت مسکن باشیم.

یارمحمدی با اشاره به فعالیت کمیسیون عمران در بررسی طرح ملی مسکن، تصریح کرد: در کمیسیون عمران شاهد تشکیل کارگروه مسکن با حضور کارشناسان وزارت راه و شهرسازی و بنگاه های معاملاتی بودیم که مسائل مربوط به طرح ملی مسکن را به صورت مرتب پیگیری می کردند.

بیشتر بخوانید:

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع است

بیش از ۵۰ هزار نفر در دور دوم مسکن ملی استان تهران ثبت نام کردند

ثبت نام مرحله دوم مسکن ملی در تهران آغاز شد

وی با بیان اینکه اجرایی شدن طرح ملی مسکن نیازمند یک مشارکت و عزم ملی است، اظهار کرد: در دولت هشتم و نهم هرچند نسبت به ساخت و سازهای مسکن مهر مطالعات دقیقی صورت نگرفته بود اما حرکت خوبی وجود داشت لذا در طرح ملی مسکن هم باید چنین اقداماتی انجام شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس در پایان با اشاره به افزایش قیمت مصالح ساختمانی، خاطر نشان کرد: افزایش بی دلیل قیمت مصالح ساختمانی تأثیر چشمگیری در افزایش قیمت مسکن دارد، از این رو تلاطم در بازار مصالح، موجب تنش در بازار مسکن و افزایش قیمت ها می شود که این مسئله فشار مضاعفی را به خریداران مسکن وارد می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی