English

پزشکیان:

قدر ما مسلمانان این نیست که در کشورمان قاچاق، رانت و رشوه باشد

نایب رییس مجلس گفت: قدر ما مسلمانان این نیست که در کشورمان قاچاق، رانت و رشوه و مشکلات دیگر باشد. قدر ما این نیست که تولیدمان به این شکل در جامعه باشد.

قدر ما مسلمانان این نیست که در کشورمان قاچاق، رانت و رشوه باشد

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس  در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: سانحه‌ای ناگوار و دلخراشی که برای یک فروند شناور ارتش جمهوری اسلامی ایران به وجود آمد را تسلیت می‌گویم که باعث شهادت و مجروح شدن جمعی از دریادلان ارتش شد. آنها در حین رزمایش دریایی در راستای افزایش امنیت ملی و حفظ و تقویت آمادگی دفاعی کشور بودند؛ این سانحه باعث اندوه و تاثر عمیق گردید.

وی با تجلیل از خدمات این مدافعان وطن، ضایعه وارده را به ارتشیان غیور و خانواده داغدیده آنها تسلیت گفت و در این ماه عزیز برای شهدای این حادثه علو درجات و برای مجروحان سلامتی و شفای عاجل از خداوند درخواست کرد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به دو گزارش قرائت شده در جلسه امروز مجلس درباره‌ جهش تولید توسط مرکز پژوهش‌ها و همچنین تفحص از وضعیت قاچاق در کشور، اظهار کرد: امشب شب قدر است. ما یک ماه روزه می‌گیریم و دست و گوش و زبان را از همه چیز جز در جهت راستی و حقیقت محروم می‌کنیم. امشب و چند شب آینده شب قدر است، قدر ما مسلمانان این نیست که در کشورمان قاچاق، رانت و رشوه و مشکلات دیگر باشد. قدر ما این نیست که تولیدمان به این شکل در جامعه باشد.

پزشکیان افزود: اگر ما شب قدر را بیدار می‌مانیم و با خداوند پیمان می‌بندیم باید پیمانمان این باشد که با قاطعیت بتوانیم قدری برای خودمان تعیین کرد که برازنده مسلمانی و شیعه‌ بودن و جامعه اسلامی‌مان باشد. بعد از 40 سال قدرمان اینی باشد که در آن قرار گرفته‌ایم اگر بیدار می‌مانیم و با خداوند راز و نیاز می‌کنیم، راز و نیازی انجام دهیم که فساد و ظلم و نابرابری و بی‌انصافی و بداخلاقی از ریشه از جامعه برود آن وقت است که با خدای خود راستگو بودیم و راست گفتیم. امیدوارم خدا به ما کمک کند و لیاقت داشته باشیم که به قدر واقعی خودمان برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه