English

عراقچی:

پیگیری مطالبات خانواده های شهدا از جمله اولویت های وزارت امور خارجه است

معاون سیاسی وزارت امور خارجه پیگیری مطالبات و مسائل خانواده های شهدا را از جمله اولویت های وزارت امور خارجه دانست.

پیگیری مطالبات خانواده های شهدا از جمله اولویت های وزارت امور خارجه است

به گزارش خبرگزاری موج، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه در گفتگویی با تعدادی از خانواده های شهدای وزارت امور خارجه که از طریق فضای مجازی و به صورت ویدئو کنفرانس صورت گرفت صمیمانه سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان را به خانواده های معظم شهدای وزارت امور خارجه تبریک گفت و با ذکر شرایط سخت حاکم بر کشور که تحت تأثیر همزمان تحریم های همه جانبه، فشار حداکثری آمریکا و اپیدمی کرونا قرار دارد، حفظ و تقویت روحیه ایثار و شهادت را ضامن موفقیت جمهوری اسلامی در این مصاف نابرابر دانست.

وی ابراز اطمینان کرد که دعای خیر شهدا و جانبازان و ایثارگران و خانواده های معزز ایشان بدرقه راه ملت ایران در این راه پر فراز و نشیب خواهد بود.  

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه ۴۱ درصد از کارکنان وزارت امور خارجه ایثارگر هستند، افزود: این وزارت در زمان دفاع مقدس و یا در جریان ماموریت های دیپلماتیک، شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.  

عراقچی تلاش در جهت ارتقاء جایگاه و منزلت شهدای وزارت امور خارجه در ساختار اداری وزارت امور خارجه را از دغدغه‌های وزیر امور خارجه و دیگر مسئولان این وزارت قلمداد کرد.  

وی همچنین پیگیری مطالبات و مسائل خانواده های شهدا را از جمله اولویت های وزارت امور خارجه دانسته و عنوان کرد که موارد مطرح شده از سوی خانواده های معظم شهدا با همکاری و هماهنگی اداره ایثارگران وزارت امور خارجه مورد رسیدگی و پیگیری قرار خواهد گرفت.  

معاون سیاسی وزیر امور خارجه درخواست خانواده شهدا برای تعیین روزی تحت عنوان روز دیپلمات در تقویم کشور را یک خواسته به‌حق عنوان کرد و عنوان کرد: با توجه به مجاهدت دیپلمات های جمهوری اسلامی در عرصه تامین منافع ملی و به شهادت رسیدن تعدادی از آنها در جریان مأموریت های خود، شایسته است روزی تحت عنوان روز دیپلمات تعیین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی