English

رضازاده در نطق میان دستور:

باید قشر مردم را نسبت به نظام امیدوار نگه داشت

نماینده مردم کازرون در مجلس گفت: باید قشر مردم را نسبت به نظام امیدوار نگاه داشت تا در انتخابات آینده نیز باشکوه حضور پیدا کنند.

باید قشر مردم را نسبت به نظام امیدوار نگه داشت

به گزارش خبرگزاری موج، حسین رضازاده در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک هفته سلامت و تشکر از وزارت بهداشت و کادر درمانی که با ویروس کرونا مقابله می کنند و تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران ، با اشاره به وضعیت عمرانی حوزه انتخابیه خود گفت: اگرچه در طول دوره 4 ساله نمایندگی با پیگیری های مستمر و تلاش دولتمردان اقدامات خوبی صورت گرفت، عمده پروژه های این شهرستان ها در مراحل پایانی است و دولت باید همت کند تا مردم شریف به زودی از این خدمات بهره مند شوند.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: سد بزرگ نرگسی، جاده ترانزیتی شمال به جنوب کشور از جمله پروژه هاست که باید مورد توجه قرار گیرد همچنین کشاورزی و اشتغال نیز از موضوعاتی است که در حوزه انتخابیه مغفول مانده و جوانان به خاطر بیکاری قادر به تشکیل خانواده نیستند.

وی در ادامه با ابراز تأسف از محرومیت منطقه عنوان کرد: در این دو شهرستان محرومیت همچنان باقی مانده و دولت باید در راستای تعدیل و حل مشکلات گام های موثری بردارد.

رضازاده در ادامه با اشاره به عملکرد مجلس دهم بیان داشت: اگرچه در بدترین شرایط سیاسی و اقتصادی فعالیت خود را آغاز کرد با شرایط موجود به خصوص فشار تحریمی، اعتراضات داخلی، سیل، زلزله و در نهایت شیوع کرونا، توانست کشور را از بحران خارج کرده و با تعیین بودجه مناسب سالانه و تصویب قوانین، معیشت مردم را تأمین و به دولت در حوزه عمران کمک کند و اشکالات به لحاظ انتخابات است که به اصلاح نیاز دارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه با اشاره به شرایط سیاسی کشور و فشار بر مجلس عنوان کرد: متأسفانه سال ها است که در کشور گروه های اجتماعی و سیاسی وابسته به قدرت به جای کمک به توسعه کشور، هر کدام دیگری را مقصر دانسته و در تلاش است تا تمام مشکلات را به گردن دیگری بیاندازد و در طول دوره دهم مجلس، عده ای آگاهانه و ناآگاهانه با حملات شدید تخریبی، تهمت زده و نگاه مردم را نسبت به مجلسی ها منفی کرد.

وی افزود: باید قشر مردم را نسبت به نظام امیدوار نگاه داشت تا در انتخابات آینده نیز باشکوه حضور پیدا کنند و اجازه ندهند عده ای کشور را محل عافیت خود قرار دهند و در تریبون ها وانمود کنند معتمدین مردم هستند.

رضازاده ادامه داد: متأسفانه عده ای با جوسازی برای رسیدن به مقاصد خود و خارج کردن خدمتگزاران از صحنه خدمت با دروغ پردازی و تهمت و ایجاد فضای مسموم، فضا را طوری مخدوش کردند که متأسفانه اعضای شورای نگهبان که افرادی متدین هستند، فرصت مناسب را برای اعلام پیدا نکرده و باعث شد این سرباز کوچک نتواند در خدمت شما باشد در حالی که اهل هیچ مفسده ای نبودم و با فساد مبارزه کردم.

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: دولت گام های خوبی برداشت اما متأسفانه عده ای چوب لای چرخ دولت گذاشتند لذا در سال جدید که سال جهش تولید است باید از تخریب خودداری شده و انتقادات سازنده صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه