English

حبیب کوهی:

جبهه ایستادگی جریان صرفا انتخاباتی یا مقطعی نیست

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل گفت: گفتمان‌های سیاسی باید منطبق بر واقعیت و بر پایه خواست مردمی و از بطن مردم برای خدمت به آنان باشد. گفتمان جبهه ایستادگی ایران اسلامی، گریز از افراط گرایی و تند روی‌های غیر منطقی است.

جبهه ایستادگی جریان صرفا انتخاباتی یا مقطعی نیست

حبیب کوهی رئیس شورای سیاستگذاری جبهه ایستادگی ایران اسلامی در شمالغرب کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، با تشریح اهداف و برنامه های این جبهه در استان اردبیل گفت: اعتقادی به جناح بندی‌های خاص و رایج سیاسی ندارم و در طول بیش از 20 سال فعالیت سیاسی خود هیچ وقت جریان‌های سیاسی افراطی را همراهی نکرده ام.

 رئیس شورای سیاستگذاری جبهه ایستادگی ایران اسلامی در شمالغرب کشور گفت: جبهه ایستادگی و بنده طبق فرمایش مقام معظم رهبری برای تمام افراد با هر گرایش سیاسی که مورد قبول نظام اسلامی و مردم باشد احترام قائل هستیم و از حضور آنان در ارکان مختلف جبهه ایستادگی استقبال می کنیم.

وی بر تعامل جبهه ایستادگی با تمام جریانات سیاسی کشور تاکید کرد و گفت: در جبهه ایستادگی اهل نقد هستیم اما تخریب را بر نمی‌تابیم اهل رقابت هستیم و از رقابت‌ها نمی ترسیم و در عین حال با کسی دشمنی نداریم. وی ادامه داد: آیت الله علوی رئیس سابق شورای سیاستگذاری جبهه ایستادگی ایران اسلامی در چند سال اخیر مسئولیت یکی از وزارتخانه ها را بر عهده دارد همچنین دکتر عادل آذر که از بنیانگذاران جبهه ایستادگی است توسط مجلس دهم به ریاست دیوان محاسبات کشور منصوب گردیده است و صدها مورد دیگر از همکاری اعضای این جبهه با دولت‌های متعدد با گرایشات مختلف را می‌توان مثال زد.

ازخط مشی احزاب تکنفره پیروی نخواهیم کرد

 حبیب کوهی به انتقادهای که اخیرا" در فضای مجازی به ترکیب جدید شورای مرکزی جبهه ایستادگی استان اردبیل از سوی طرفداران دو جناح می‌شود اشاره کرد و گفت: بنده با تکصدایی مخالفم و با سرلوحه قرار دادن رهنمود‌های رهبری مبنی بر جذب حداکثری و جوانگرایی، درِ جبهه ایستادگی به روی تمامی فعالان سیاسی استان باز است. وی با بیان اینکه هیچ کس حق سرکوب نیروهای مستعد که دل در گرو نظام و انقلاب را دارند ندارد گفت: احزاب محل تضارب آرا است و از خط مشی احزاب تکنفره پیروی نخواهیم کرد.

دشمنی با سایر احزاب نداریم

رئیس شورای سیاستگذاری جبهه ایستادگی ایران اسلامی در شمالغرب کشور فعالیت جبهه ایستادگی در استان اردبیل را مثبت ارزیابی کرد و گفت: جبهه ایستادگی شباهتی با احزابی که در چهار دیواری های اختصاصی و با افراد محدود برای یک جریان تصمیم می گیرد ندارد  وی خاطر نشان کرد: با افتخار اعلام می کنیم اصولگرا هستیم اما دشمنی با سایر احزاب نداریم.

جبهه ایستادگی جریان صرفا انتخاباتی یا مقطعی نیست

 کوهی در پایان از فعالیت مستمر این جبهه خبر داد و گفت: با فعالیت مداوم و مستمر در سه دفتر رسمی در شهرستان اردبیل و ایجاد دفاتر شهرستان‌ها ثابت می‌شود جبهه ایستادگی جریان صرفا انتخاباتی یا مقطعی نیست و برای تمام دوران‌های مدیریتی و حاکمیتی نظام اسلامی برنامه ریزی‌های مدون داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه