English

حجت الاسلام مصلحی در گفتگو با موج؛

از فضای مجازی در جهت فروپاشی هرچه بیشتر ایالات متحده استفاده خواهیم کرد

وزیر اطلاعات دولت دهم گفت: باید از فضای مجازی بعنوان یک ابزار علیه دشمنان استفاده شود؛ فضای مجازی بهترین ابزار برای ارسال پیام های رهبری، انقلاب و اسلام است.

از فضای مجازی در جهت فروپاشی هرچه بیشتر ایالات متحده استفاده خواهیم کرد

حیدر مصلحی وزیر اطلاعات دولت دهم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید، اظهار کرد: با توجه به توان و ظرفیت های قابل توجه داخلی می توانیم روی پای خود ایستاده و توطئه های استکبار را نقش بر آب کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به نامگذاری امسال تحت عنوان " جهش تولید "، مسوولان در مجموعه ها و جایگاه های مختلف باید به این نکته توجه کنند که می توانند  روی پای خود بایستند و گام های بلندی را در جهت جهش تولید بردارند.

وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به طراحی فتنه از سوی دشمنان برای ایجاد جنگ اقتصادی در کشور،  افزود: در فتنه ای که دشمن در سال 98 طراحی کرده و امید بسته بود،  با هوشیاری مردم و رهبری نقش برآب شد؛  رهبری با بخش قابل توجهی از تولیدگران داخلی جلسه کارشناسی گذاشته بودند که این موضوع نشانگر تکیه به درون است درواقع در همان موقع که نیروهای امنیتی ما درگیر مباحث امنیتی هستند حضرت آقا با اعتماد به ظرفیت درون و اینکه مردم پای نظام و انقلاب شان ایستاده اند،  بحث روز را دنبال می کردند.

* مجموعه نظام برای تحقق شعار "جهش تولید" باید پای کار بیایند

وی با بیان اینکه اگر مسوولین ما در رده های مختلف از جمله دستگاه قضایی و قانون گذاری به میدان بیایند، برای مجموعه های خودشان بحث های قابل توجهی در جهت جهش تولید خواهند داشت،  ادامه داد: چند وقت پیش در ملاقات با آقای رییسی بحثی در مورد اقدامی که برخی بانک ها در رابطه با مجموعه های زود بازده انجام می دادند گزارشی به ایشان داده شد که او با شجاعت وارد میدان شدند و مشکل حل شد.بنابراین مجموعه نظام باید پای کار بیایند و هرکدام برای زیر مجموعه های خود تعریفی برای جهش تولید داشته باشند.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به مسولیت دستگاه های فرهنگی کشور برای "جهش تولید"،  خاطرنشان کرد: دستگاه های فرهنگی کشور باید فرهنگ سازی کنند، در گام اول انقلاب و در طی 40 سال گذشته توانستیم دشمن را در عرصه های مختلف به زانو در بیاوریم لذا امروز هم باید در جنگ اقتصادی با طراحی و برنامه ریزی در جهت "جهش تولید" گام برداریم.

وی با تاکید بر ورود دستگاه های  فرهنگی و اقتصادی و همچنین استفاده از محورهای قرآنی در جهت "جهش تولید" ، گفت: ما با استفاده از آموزه های قرآنی بسیار خوب می توانیم با دشمن مقابله کنیم و به خواسته های رهبری جامعه عمل بپوشانیم.

وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه   فضای مجازی امروز بر زندگی همه مردم دنیا حاکم است و قوت در آن حیاتی است، تصریح کرد: وزارت ارتباطات، دستگاه های اطلاعاتی و دستگاه های فرهنگی باید در اینباره باید ورود کند.

* فضای مجازی بهترین ابزار برای ارسال پیام های رهبری، انقلاب و اسلام است

وی با انتقاد از عملکرد وزارت ارشاد و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مقوله فضای مجازی، اظهار کرد: وزارت ارشاد کجاست؟ فضای مجازی بهترین ابزار برای ارسال پیام های رهبری، انقلاب و اسلام است لذا  این دستگاه ها هستند که باید وارد میدان شوند و از فضای مجازی بعنوان یک ابزار علیه دشمنان استفاده کنند.

حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه امروز باید در مقابل دشمن قوی شویم، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی امروز بهتر از هر زمانی از نقاط قوت ما اطلاع دارد لذا باید در برابر آنها با قدرت تمام حاضر شویم.

وی افزود: در دوران 8 سال دفاع مقدس و در دوران تهاجم فرهنگی دشمن توانستیم همه توطئه ها را خنثی کنیم لذا امروز  هم می توانیم با همین ابزاری (فضای مجازی) که خود دشمنان ساخته اند علیه خود آنها استفاده کنیم .

وزیر اطلاعات دولت دهم در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که حضرت آقا در سخنرانی های قبلی خود مباحثی از جمله افول آمریکا را مطرح کردند و متاسفانه به آن ها پرداخته نشد ؛ انشالله از فضای مجازی در جهت فروپاشی هرچه بیشتر ایالات متحده استفاده خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه