English

جهانگیری در جلسه معارفه وزیر جهاد کشاورزی:

باید مطمئن شویم که امنیت غذایی مردم تا حد زیادی برقرار است

معاون اول رئیس جمهور گفت: باید مطمئن شویم که امنیت غذایی مردم تا حد زیادی برقرار است و از این جهت با فشارهای سیاسی آنچنانی علیه حکومت و مردم مواجه نمی‌شویم.

باید مطمئن شویم که امنیت غذایی مردم تا حد زیادی برقرار است

به گزارش خبرگزاری موج، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جلسه معارفه وزیر جهاد کشاورزی گفت: آقای خاوازی انسان خودساخته ای است و از زمانی که برای تصدی این پست در مظان انتخاب قرار گرفت من ندیدم برخلاف کانال‌های ارتباطی متعددی که با من داشت از واسطه‌ها بخواهد که کسی را ببیند و  بخواهد که با کسی دیدار داشته باشد و خود را معرفی کند، در حالی که معمولا افراد در این شرایط سعی می‌کنند چنین کارهایی انجام دهند.

وی افزود: از همان ابتدا یکی از کسانی که هم از سوی دوستانی چون آقای کلانتری و خود آقای حجتی مطرح بودند همین آقای خاوازی بود که بعداً آقای کشاورز هم به این جمع اضافه شد و همه یکی از گزینه‌هایی که برای جایگزینی مطرح می‌ کردند آقای خاوازی بود.

* خاوازی در شرایط دشواری قبول مسئولیت کرد

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه خاوازی در شرایط دشواری قبول مسئولیت کرد، ادامه داد: هیچ دولتی در دنیا نمی‌تواند نسبت به بخش کشاورزی بی‌تفاوت باشد و بگوید در این بخش کالاهایی تولید می‌شود که می‌توان آن را از گوشه و کنار دنیا وارد کرد، پس اگر کشاورزی نبود هم نبود. چنین نیست و جمهوری اسلامی هم به طریق اولی به این بخش توجه ویژه دارد.

جهانگیری با بیان اینکه بخش کشاورزی مسئولیت امنیت غذایی کشور را به عهده دارد، گفت: ما کشور پرجمعیتی هستیم و با اهداف بلند و مشخصی در دنیا حضور داریم و باید مطمئن شویم که امنیت غذایی مردم تا حد زیادی برقرار است و از این جهت با فشارهای سیاسی آنچنانی علیه حکومت و مردم مواجه نمی‌شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه