English

بادامچیان:

اصرار آمریکا و اروپا بر ادامه تحریم‌ ها به ضرر همه جهان از جمله خود آنهاست

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: در این شرایط سخت اقتصاد در جهان، اصرار آمریکا و اروپا در ادامه تحریم‌ها به ضرر همه جهان از جمله خود آنهاست و زمان برای لغو تحریم‌ها فرارسیده است.

اصرار آمریکا و اروپا بر ادامه تحریم‌ ها به ضرر همه جهان از جمله خود آنهاست

به گزارش خبرگزاری موج، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران حزب گفت: کرونا اثرات سنگینی بر اقتصاد جهان داشته و تا مدت‌ها خواهد داشت. توجه کنیم که ما همه در درون یک کشتی نشسته ایم و همه باید با یکدیگر همکاری صمیمانه داشته باشیم.

او در ادامه با اشاره به مکاتبه حزب موتلفه اسلامی با مقامات عالی چین افزود: از توجه رهبری و مسئولان چین به این مکاتبه و یاری رساندن به ایران در مقابله با کرونا تقدیر و تشکر می‌کنیم و آن را گامی در جهت ارتقای روابط دوستانه دو کشور مقتدر آسیا می‌دانیم.

بادامچیان گفت: در این شرایط سخت اقتصاد در جهان، اصرار آمریکا و اروپا در ادامه تحریم‌ها به ضرر همه جهان از جمله خود آنهاست و زمان برای لغو تحریم‌ها فرارسیده است.

او با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۹ توسط مقام معظم رهبری تأکید کرد: امسال سال جهش اقتصادی است. ما در حوزه راهبردها، ساختارها، برنامه‌ها و اجرا، نظارت و ارزیابی اقتصاد و کشور باید بازنگری داشته باشیم و با بازتعریف جدید با مشکلات، مواجه شویم و در چاره سازی مشکلات کرونایی با توسل به دعا و امداد‌های الهی، همه با هم همراهی کنیم و به نظر من باید مانند سال ۱۳۵۷ تعاونی‌های محله‌ای با مسئولیت روحانیت هر محله فعال شود.

بادامچیان با تأکید بر توجه به یک بسته پیشنهادی خاص افزود: همه باید در اتقان و درستی این بسته پیشنهادی در حوزه صنعت، کشاورزی، تجارت و کارکرد شرکت‌های دانش‌بنیان و نیز حوزه خدمات، مشارکت کنند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به کار جهادی پزشکان و پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ها، همکاری همگانی در مقابله با ویروس کرونا در ایران گفت: به مدد الهی نظام جمهوری اسلامی در مقایسه با نظام‌های اروپایی و آمریکایی از معرکه کرونا روسپید بیرون آمد.

او همچنین با اشاره به گروه‌های جهادی و نیز درخشش خوب سپاه و ارتش و بسیج و نیروی انتظامی در حوزه سلامت تأکید کرد: دنیا نظاره گر ماست و مردم هم که با همه مشکلات اقتصادی در این معرکه در کنار دولت با مقاومت و همکاری نشان دادند می‌توانند این عقبه را پشت سر بگذارند و ان‌شاءالله خواهند گذاشت و رسوایی برای رسانه‌های دشمن ایران است که عناد و کینه‌توزی را حتی در این مشکل جهانی، نسبت به ایران رها نمی‌کنند.

* نظام رسانه‌ای جهان بسته نیست

بادامچیان با تاکید بر اینکه نظام رسانه‌ای جهان بسته نیست، گفت: مردم جهان امروز شاهد تقاوت جمهوری اسلامی با نظام‌های غربی شده اند و ما افتخار می‌کنیم که مردم و مسئولان ما همه با هم و در کنار هم دلسوزانه برای شکست این بیماری، جهاد می‌کنند و این جهاد، مورد تقدیر است.

او با اشاره به کسب و کار‌های روزمره تأکید کرد: مردم و دولت باید به فکر پیشه‌وران و کارگران و خانوار‌هایی باشند که معیشت آن‌ها در این حادثه دچار تنگنا شده است. خوشبختانه در این موارد تصمیماتی گرفته شده که با عملی شدن آن امیدوار هستیم که همه غمخوار هم باشیم و هرچه داریم با هم تقسیم کنیم.

بادامچیان با تجلیل از آقای علی لاریجانی رییس مجلس که دراین ایام کرونایی مسائل کشور را از دفتر مجلس پیگیری می‌کرد، گفت: برای سلامتی همه بیماران کرونایی از جمله جناب آقای لاریجانی دعا می‌کنیم و از تلاش‌های صادقانه ایشان در این روز‌های کرونایی صمیمانه تشکر داریم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با طلب علو درجات برای همه درگذشتگان بیماری کرونا، بویژه ۱۱ عضو مؤتلفه اسلامی در کشور، مصیبت فقدان آنان را به بازماندگانشان تسلیت گفت.

بادامچیان در ادامه با تجلیل از آمادگی ۱۸۰ نفر از نمایندگان مجلس یازدهم برای مکاتبه با رهبری معظم انقلاب گفت: سال جهش تولید را در پیش داریم. من در نامه‌ای که به همه نمایندگان منتخب مجلس یازدهم نوشته ام متذکر شده ام که این دوره، مجلس گام دوم است و مجلس باید پیشاپیش ملت ایران با منشور بیانیه گام دوم به دور از جناح بندی‌های مجالس گذشته، پیشرفت و ترقی کشور و رفع مشکلات اقتصادی را پیگیری کند و حزب مؤتلفه اسلامی آمادگی دارد که تجربیات و راهکار‌های خود را تقدیم مجلس نماید.

او افزود: امیدواریم با شکل گیری مجلس جدید در خردادماه سال جاری شاهد تحولات عمیقی در امر تولید و اقتصاد کشور باشیم.

بادامچیان تأکید کرد: اداره صحیح کشور با هماهنگی سه قوه با رهبری معظم و همکاری با یکدیگر میسر است. امیدواریم با تحولات قوه قضائیه، رییس جمهور محترم نیز تحولات لازم را در دولت پدید آورد تا در همه زمینه‌ها و از جمله اقتصاد، جهش بوجود آید.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پایان با اشاره به شهادت سردار میرزا محمد سلگی از نام آوران دفاع مقدس اظهار داشت: شهادت این سردار جبهه دفاع مقدس و جبهه فرهنگی را به امام زمان عج و فرماندهی معظم کل قوا و به همه یاران او و فرماندهان آن روز‌های نورانی و ملت ایران تسلیت می‌گوییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه