English

سردار عبداللهی:

بیمارستان‌ ها نیازهای خودشان به الکل و ماسک را به مجموعه سپاه اعلام کنند

معاون سلامت، بهداشت و دفاع زیستی سپاه گفت: بیمارستان‌هایی که احتمالاً به الکل و ماسک نیاز دارند می‌توانند نیازهای خودشان را به مجموعه سپاه اعلام کنند و ما با برنامه ریزی که داریم این وسایل را در خدمت مدافعین خط اول مبارزه با کرونا قرار می‌دهیم.

بیمارستان‌ ها نیازهای خودشان به الکل و ماسک را به مجموعه سپاه اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار عبداللهی معاون سلامت، بهداشت و دفاع زیستی سپاه پاسداران با حضور در مراسم آغاز به کار توزیع ۱۵۰ هزار بطری محلول ضدعفونی کننده که توسط شرکت دانش بنیان HNT راه اندازی شده و توسط سپاه پاسداران و به صورت رایگان در سطح کشور توزیع می‌شود گفت: ۵۰۰ هزار بطری محلول ضد عفونی کننده که توسط این شرکت دانش بنیان تولید شده در بیمارستان‌های مختلف کشور توسط مجموعه سپاه پاسداران توزیع شده است و در روزهای آینده ۵۰۰ هزار بسته الکل دیگر نیز تولید خواهیم داشت تا نیاز بیمارستان‌ها را به الکل برطرف کنیم.

وی افزود: از طرف دیگر خط تولید ماسک N95 و 99N در روزهای آینده روزانه ۲۵۰ هزار عدد تولید خواهد شد و به شکل رایگان در اختیار کادر پزشکی و مراکز درمانی کشور قرار خواهد گرفت.

وی همچنین گفت: بیمارستان‌هایی که احتمالاً به الکل و ماسک نیاز دارند می‌توانند نیازهای خودشان را به مجموعه سپاه اعلام کنند و ما با برنامه ریزی که داریم این وسایل را در خدمت مدافعین خط اول مبارزه با کرونا قرار می‌دهیم.

سردار عبداللهی در ادامه گفت: علاوه بر الکل ۷۰ درصد به کار رفته در این محلول از گلیسرین استفاده شده تا دست‌ها نرم بشوند و مشکلی برای پوست‌های خشک به وجود نیاورند. این کار شرکت‌ های دانش بنیان تا پایان کرونا به همین صورت ادامه پیدا خواهد کرد.

وی درباره میزان نیاز وزارت بهداشت نیز گفت: وزارت بهداشت نیازمندی خود را به ما اعلام کرده است و هر زمانی که نیاز داشته باشند به هر میزانی که بخواهند در اختیار آنها قرار می‌دهیم. چون یک جهاد عمومی در تولید کلان کشور رخ داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی