English

امیر حاتمی:

تحریم شکنی برای کشور و نیروهای مسلح از شاخصه های قوی شدن به حساب می آید

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تحریم شکنی برای کشور و نیروهای مسلح از شاخصه های (قوی شدن) به حساب می آید.

تحریم شکنی برای کشور و نیروهای مسلح از شاخصه های قوی شدن به حساب می آید

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر حاتمی با حضور در صنایع هواپیماسازی وزارت دفاع (صها) و در جمع مدیران ارشد این صنعت اظهار کرد: تمام تلاش دشمن بر آن است تا با زمین‌گیر کردن صنایع خرد و کلان کشور، زندگی عادی مردم را با مشکل و مانع مواجه سازد و مجموعه ی کل کشور را ناکارآمد و ناتوان نشان دهند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر دو مولفه اساسی و راهبردی (اقصادی مقاومتی) و (قوی شدن) تأکید نموده اند و آنرا به عنوان راهکارهای پیشرفت ملت ایران بسیار حائز اهمیت دانسته اند، افزود: تحریم شکنی برای کشور و نیروهای مسلح از شاخصه های (قوی شدن) به حساب می آید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از مدیران ارشد صنایع هواپیماسازی وزارت دفاع خواست تا با برنامه ریزی هوشمندانه و دقیق، گام های بلندی را متناسب با نیازهای روز کشور و در جهت ارتقاء شاخص های ملی، منطقه ای و بین المللی بردارند.

امیر سرتیپ حاتمی، برنامه های پیش رو و آینده این صنعت در امیدآفرینی، توسعه مبتنی بر ارائه خدمات متنوع، پیشرفته و بدون وقفه به نیروهای مسلح که در خط مقدم دفاع از حدود و ثغور ایران اسلامی هستند را حائز اهمیت دانست و آن را جلوه ای بارز و افتخار آفرین برای این کشور برشمرد.

وی تصریح کرد: تحریم‌های همه جانبه علیه صنعت دفاعی، می‌تواند به عنوان یک فرصت طلایی برای شناسایی و دست یابی به ظرفیت‌های علمی و دانش داخلی کشور مورد استفاده قرار گیرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان با تقدیر از تلاشهای مخلصانه متخصصین صنایع هواپیماسازی ایران (صها)، راه اندازی خطوط بازآماده سازی (اورهال) و تولید قطعات بومی مورد نیاز هواپیماها را اقدامی جهادی و در جهت مقابله جدی با تحریم های نظام سلطه دانست و تصریح کرد: انجام مأموریت های خطیر (صها)، نقش مؤثری در ارتقاء آمادگی و توان رزمی نیروی هوایی و نیروهای مسلح داشته و بسیار ارزشمند است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه