English

سرلشکر سلامی:

وقتی به دریای مردم متصل باشیم در همه صحنه‌ها پیروز خواهیم شد

فرمانده کل سپاه گفت: امروز مردم ثابت کردند که تکیه‌گاه ما هستند و ما نیز تکیه‌گاه مردم هستیم و وقتی به دریای مردم متصل باشیم در همه صحنه‌ها پیروز خواهیم شد.

وقتی به دریای مردم متصل باشیم در همه صحنه‌ها پیروز خواهیم شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز ۱۵ اسفندماه در آئین تودیع و معارفه سرداران سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: سال‌های سال با برادران عزیزمان در کرمان مرتبط بودیم و تصویر دلنشین و دل‌انگیزی از خصلت‌های کرمانی‌ها داریم.

وی وفای به عهد و مهربانی را از برجسته‌ترین خصلت‌های مردم دیار کرمان دانست و بیان کرد: شجاعت، شهادت طلبی و سخت‌کوشی از صفات بارز فرماندهان کرمانی است و زیباترین و درخشان‌ترین شخصیتی که توانست این خصوصیات را در اوج و در شرایط شگفت‌انگیزی، جهانی و تجلی دهد و در صفوف مقدم شهدا در این دنیا و آن دنیا قرار دارد، کسی جزء سردار حاج قاسم سلیمانی نبود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حاج قاسم محصول اخلاص و نماز شب بود که همین امر سبب شد به جلوه‌های از مقام محمود دست پیدا کنند و خداوند نیز به او محبوبیت، قدرت نفوذ در قلب‌ها و دل‌ها بخشید و در همه عرصه‌ها از فضایل با فاصله زیاد پیشگام بود.

وی ادامه داد: سردار حاج قاسم سلیمانی در جهاد بر همه مقدم و به عمود خیمه دشمن از همه نزدیکتر بود. ۴۱ سال ایشان در میدان نبرد و جهاد ماند و یک لحظه سستی و کوتاهی نکرد. شهید سلیمانی آئینه تمام نمایی از پاسداری از دین، انقلاب، اسلام و آزادی بود.

سردار سرلشکر سلامی با اشاره به آثار شهادت حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: تشییع جنازه حاج قاسم سلیمانی بی‌نظیرترین تشییع جنازه تاریخ بشر بود و شهادت ایشان برای انقلاب یک روح و حیات جدید بود و انقلاب اسلامی با شهادت حاج قاسم تجدید حیات کرد و مقاومت زنده و دشمن افسرده شد.

وی با بیان این مطلب که همه‌جا امروز یادگار هویت و شخصیت ومنش حاج قاسم سلیمانی  است تصریح کرد: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی قبل از شهادت به عنوان فرمانده و امروز به عنوان یک اسوه، نمونه، حجت و الگو در میان ماست و آنقدر کشش و علاقه حاج قاسم به کرمان زیاد بود که در این سرزمین به خدا سپرده شد.

* امسال نبرد ما با دشمنانمان بسیار نزدیک و عملیاتی تر شد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حوادث امسال سخن به میان آورد و بیان کرد: امسال نبرد ما با دشمنانمان بسیار نزدیک و عملیاتی تر شد. برخی از رخدادها قابل بیان نیست ضمن آنکه برخی از پیروزی‌ها نیز قابل بیان نیستند و هنوز مکتوم هستند. امسال هم سال نصر و هم سال ظفر بود و تلاش‌های دشمن بسیار فشرده بود و هنوز نیز فشارهای دشمن ادامه دارد و بخشی از امیدهای آنها فروریخته است.

* دشمن باید بداند که ایرانی‌ ها هیچگاه مستکبران را خویشاوند خود نمی‌ دانند

وی با تاکید برآنکه همه محاسبات دشمن غلط از آب در آمد، اظهار کرد: اگر این صحنه‌های سخت بوجود نیامده بود دشمن نمی‌توانست درک کند بین ملت ایران و او هیچ نسبتی وجود ندارد و دشمن باید بداند که ایرانی‌ها هیچگاه مستکبران را خویشاوند خود نمی‌دانند.

سردار سرلشکر سلامی با اشاره به اتفاقات رخداده در کشور پس از گرانی بنزین، تصریح کرد: مردم در جریان گرانی بنزین صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و همچنین دشمن در شهادت سردار سلیمانی، در نماز جمعه تهران، در ۲۲ بهمن‌ماه، در انتخابات و ... شکست خورد و مردم نشان دادند که به هیچ قیمتی از انقلاب خود دست نخواهند کشید و مردم از خود معیارهای ساختند که دشمن باید فراتر از این معیارها حرکت کند.

* امروز کشور درگیر یک نبرد بیولوژیک است

وی به شیوع کرونا در کشور اشاره کرد و ادامه داد: امروز کشور درگیر یک نبرد بیولوژیک است اما همه باید بدانند که کشور با ثبات و استواری نیز این مهم را طی کرده و سال را پایان می‌دهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مردم در جریان شهادت سردار سلیمانی نشان دادند که انتخابشان مقاومت است افزود: انصافا مردم در این مدت، ما را سربلند کردند و امروز مردم ثابت کردند که تکیه‌گاه ما هستند و ما نیز تکیه‌گاه مردم هستیم و وقتی به دریای مردم متصل باشیم در همه صحنه‌ها پیروز خواهیم شد.

وی اظهار کرد: امروز هم حتی در مبارزه با این ویروس که ممکن است محصول تهاجم بیولوژیکی آمریکا باشد که در ابتدا به چین و سپس به ایران و سایر نقاط دنیا شیوع پیدا کرده، پیروز خواهیم شد و آمریکا بداند که اگر این کار را انجام داده به اهلش بر خواهد گشت و اگر هم کار آمریکا نباشد باز این ویروس مهار خواهد شد.

سردار سرلشکر سلامی عنوان کرد: ما یاد گرفتیم که انقلاب را باید با تغییر الگوهای رفتارمان با مردم و بهبود آن، پیش‌ببریم. ما خیلی از مشکلات را پشت سر گذاشتیم اما هنوز دشمن روی فشار اقتصادی و عملیات روانی تاکید دارد و از هر فرصتی برای اتصال این دو موضوع استفاده می‌کند تا فشار را بر مردم سخت‌تر کند.

وی از سرمایه‌هایی که خداوند در اختیار ایرانی‌ها قرار داده سخن به میان آورد و بیان کرد: خداوند یک مکتب و رهبری دانا و حکیم به ما عطا کرده است. شرایط امنیتی کشور به لطف هدایت های مقام معظم رهبری در دنیا بی نظیر است ضمن آنکه از لحاظ منابع اقتصادی نیز قوی هستیم و از سرمایه عظیم انسانی برخورداریم.

وی اظهار کرد: این فراز آخر مبارزه و نبردمان را مانند گذشته پرافتخار ادامه دهیم و مطمئن باشید به پیروزی نزدیک هستیم و مومنان فتوحات را خواهند دید. خداوند مهربان است و دشمنان ما واقعا درمانده و مستأصل هستند و فرمولی برای پیشروی ندارند و سیاست‌ها و راهبردهای گوناگون به کار بسته‌اند، اما ما باید قوی باشیم.

سردار سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: می‌دانیم حاج قاسم متفاوت بود و یک ستاره بود ولی همه بچه‌های ما می‌توانند به او نزدیک شوند و هرچه از حاج قاسم فاصله می‌گیریم باز می‌خواهیم به او نزدیک شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه