English

امروز یا فردا به نازنین زاغری مرخصی داده خواهد شد

سفیر کشورمان در لندن به نقل از سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد که وضعیت سلامت خانم نازنین زاغری خوب است و امروز یا فردا به او مرخصی داده خواهد شد تا در تهران به خانواده‌اش ملحق شود.

امروز یا فردا به نازنین زاغری مرخصی داده خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، حمید بعیدی نژاد سفیر کشورمان در لندن در پیامی توییتری درباره وضعیت سلامت نازنین زاغری، شهروند دو تابعیتی انگلیسی-ایرانی که به اتهام جاسوسی در زندان به سر می‌برد نوشت: آقای اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه ایران اعلام کرد که وضعیت سلامت خانم نازنین زاغری خوب است و امروز یا فردا به او مرخصی داده خواهد شد تا در تهران به خانواده‌اش ملحق شود.

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز (سه شنبه) درباره سلامت زندانیان اعم از  نازنین زاغری، ضیاء نبوی و ندا ناجی گفت: ما به زندانیان مرخصی دادیم و  بیش از ۵۴ هزار نفر از زندانیان به مرخصی رفتند و بهداشت و سلامت زندانیان با همکاری وزارت بهداشت انجام شده است. نازنین زاغری در سلامت کامل است و فضاسازی شد و دیروز با خانواده‌اش تماس داشت. برخی دیگر از زندانیان در بیرون اند و یک نفر دیگر هم مقدمات اعطای مرخصی اش فراهم شده و ظرف امروز و فردا به مرخصی می‌آیند و سلامت زندانیان برای ما اهمیت دارد و امنیتی و غیرامنیتی ندارد و شرایط امنیتی‌ها به مراتب بهتر  است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی