English

امیر حیدری:

نیروی زمینی ارتش با اخلاص تمام در اختیار وزارت بهداشت و درمان است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش با اخلاص تمام در اختیار وزارت بهداشت و درمان است و با همکاری عزیزان‌مان در وزارت بهداشت و درمان، ان‌شاالله به زودی این بلایی که ناخواسته کشورمان به آن دچار شده است را شکست خواهیم داد.

نیروی زمینی ارتش با اخلاص تمام در اختیار وزارت بهداشت و درمان است

به گزارش خبرگزاری موج،  امیر سرتیپ کیومرث حیدری ، فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز یکشنبه در حاشیه مراسم آغاز به کار قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در ارتش شعاری با عنوان «ارتش فدای ملت» داریم و سعی می‌کنیم در همه عرصه‌ها فدایی بودن نسبت به ملت بزرگوارمان را به منصه ظهور برسانیم.

وی با بیان اینکه هرجایی که مردم بزرگوار ما احساس نیاز پیدا کردند همچون سیل، زلزله و ... ارتش و نیروهای مسلح را در کنار خودشان دیدند، اظهار کرد: قرارگاه مقابله با ویروس کرونا در ارتش توسط امیر سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش فرماندهی می‌شود و در نیروی زمینی هم قرارگاه مشابهی به وجود آمده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: قصد ما از برگزاری مراسم آغاز به کار قرارگاه جهادی مقابله با کرونا که امروز برگزار شد این بود که قابلیت‌ها و توانمندی‌های نیروی زمینی ارتش برای مقابله با کرونا را به ملت بزرگوارمان معرفی کنیم.

وی افزود: یکی از قابلیت‌هایی که در مراسم امروز شاهد آن بودیم، این بود که مواد ضدعفونی را به حالت مِه دربیاوریم و در گستره وسیعی پخش کنیم. همچنین ما سامانه‌های رفع آلودگی‌ گسترده‌ای در کلیه نیروهای خود داریم و هم‌اکنون مشغول توزیع و به‌کارگیری این سامانه‌ها در سراسر کشور هستیم.

امیر حیدری با تاکید بر اینکه نیروی زمینی ارتش با اخلاص تمام در اختیار وزارت بهداشت و درمان است، خاطر نشان کرد: با همکاری عزیزان‌مان در وزارت بهداشت و درمان، ان‌شاالله به زودی این بلایی که ناخواسته کشورمان به آن دچار شده است را شکست خواهیم داد.

وی با بیان اینکه عمده تجهیزات مقابله با کرونا در ارتش متعلق به نیروی زمینی ارتش است، ادامه داد:  برنامه داریم که در روزهای آینده حالت آفندی نسبت به ویروس کرونا پیدا کنیم.

فرمانده نزاجا گفت: طبق برنامه قرار است مراکز بیمارستانی تهران با تجهیزات نیروی زمینی ارتش ضدعفونی شوند.

امیر حیدری با بیان اینکه ما تا امروز در پادگان‌هایمان به لحاظ اقدامات ویژه‌ای که انجام می‌دهیم، مورد ابتلا به کرونا نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد: ما طی مدت اخیر سرباز ورودی هم داشته‌ایم اما به لحاظ تمهیدات ویژه‌ای که داشتیم، موردی از ابتلا به کرونا وجود نداشته است.

وی در پایان گفت: عزیزان ما در بخش جهاد خوکفایی نیروی‌زمینی ارتش، چند وسیله منحصر به فرد را ساخته‌اند و جهت تایید به وزارت بهداشت فرستاده شده است که اگر تایید شوند به یک دستاورد بسیار بزرگ در زمینه شناسایی آنلاین و سریع ویروس کرونا دست پیدا کرده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی