English

کدخدایی:

امروز روزی که است سرنوشت چهار سال آینده کشور تعیین می شود

سخنگوی شورای نگهبان گفت: امروز روزی که است سرنوشت چهار سال آینده کشور تعیین می شود و اگر به فرموده رهبری مجلس قوی داشته باشیم ایران قوی هم خواهیم داشت.

امروز روزی که است سرنوشت چهار سال آینده کشور تعیین می شود

به گزارش خبرگزاری موج،  عباسعلی کدخدایی ، سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز جمعه ۲ اسفند در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس در جمع خبرنگاران گفت:  این روز که به فرموده رهبر معظم انقلاب جشن اقتدار ملی ایرانیان به نمایش گذاشته خواهد شد،  روز مهمی برای مردم است. 

وی افزود: امروز روزی که است سرنوشت چهار سال آینده کشور تعیین می شود و اگر به فرموده رهبری مجلس قوی داشته باشیم ایران قوی هم خواهیم داشت.

سخنگوی شورای نگهبان در ادامه عنوان کرد: مردم ما هم انشالله پای صندوق های رای خواهند آمد و رأی خود را پای صندوق ها می اندازند.

کدخدایی تصریح کرد: ما این اطمینان را به مردم می دهیم که امانت دار خوبی باشیم و از آرای یکایک مردم صیانت کنیم؛ لذا اقدامات نظارتی خوبی پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: همزمان به موازات فعالیت همکاران ما در هیات های اجرایی، ناظران ما در کنار صندوق های رای حاضرند و پای هر صندوق بین 3 تا 7 نفر ناظر داریم.

کدخدایی درباره تعداد کل ناظران گفت: مجموع ناظران حدود 200 هزار نفر است و تا دیروز تعدادی هم بازرس ویژه در قالب گروه های سه نفره از تهران به برخی استان ها اعزام کردیم تا نظارت ویژه ای داشته باشند.

سخنگوی شورای نگهبان در ادامه بیان کرد: مردم خوب ما هم که همیشه همیار شورای نگهبان بودند می‌توانند گزارشات و شکایات خود را از طریق سامانه مردم ناظر ارسال کنند و ما هم سریعا رسیدگی می کنیم.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که انتخابات در شأن مردم عزیز برگزار شود و پاسخ محکمی به دشمنان خارجی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه