English

سعید جلیلی:

شهید سلیمانی عصاره فضائل ملت بود

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: شهید سلیمانی عصاره فضائل ملت بود.

شهید سلیمانی عصاره فضائل ملت بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سعید جلیلی در مراسم چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جمع مردم اصفهان بیان داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی عصاره فضائل ملت بود و این پیام را با همه وجود شنیده و درک کرده بود و به سبب ارادتی که به حضرت زهرا (س) داشت سبب گردید تا جایگاه و عزت الهی پیدا کند که هیچ کس نمی‌تواند آن را انکار کند.

وی گفت: یکی از افتخارات ملت ایران در این دوره توفیق رابطه معنوی با خدا و علاقه به خاندان نبوت و حضرت زهرا (س) است  که روز به روز شدت آن بیشتر شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: ملت ما تجربه کرد که اگر عزتی می‌خواهد بدست آورد این عزت در سایه زحمت و جهاد است و 40 سال جهاد و تلاش است که نمونه این عزت برای شهید سردار سلیمانی نمایان شد.

سعید جلیلی اظهارداشت: امثال شهید حاج قاسم سلیمانی فرزندان این ملت هستند ملتی که یک انتخاب بزرگ کرد، ملت ما اسلام را انتخاب کرد.

وی اضافه کرد: این توفیق بزرگی برای ملت ما در این عصر بود که به این آگاهی رسید که انتخاب خود را خدا قرار دهد، دعوت خدا و پیامبر را اجابت کرده و جمهوری اسلامی را انتخاب کند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: ملتی که هم خدا آن‌ها را دوست دارد و هم آن‌‌ها خدا را دوست دارند و در برابر مؤمنان متواضع و در برابر کافران محکم و استوار هستند همگی در وجود شهید سلیمانی وجود داشت.

جلیلی با اشاره به انتخابات بیان داشت: دشمن اعلام کرده که به دنبال فشار حداکثری است و انتخابات قوی و نقطه زن در کشور می تواند تحریم ها را بی اثر کند و هر رأی نقشه دشمن را ناکام کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: ملت ما زمانی می‌تواند یک مجلس قوی داشته باشد که بداند اولویت های 4 سال آینده چیست و چه مسائلی را قبل از رای دادن بدانیم به چه کسی رای بدهیم.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: با یک میزان دقت می‌توان فرد اصلح را پیدا کرد، اگر می‌خواهیم گره‌ها باز شود باید چشم‌ها را باز کنیم و برای آینده خودمان تصمیم درست بگیریم تا گره‌ها با یک مجلس قوی باز شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه