English

ذوالنوری در تذکر شفاهی:

آقای روحانی اگر انتصابات وجود داشت، نظام اجازه می داد امروز شما در کرسی ریاست جمهوری بنشینید؟

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آقای رئیس جمهور امروز در ذهن مردم شبهاتی ایجاد می کنید و انتخابات را تشبیه به انتصابات کرده اید.

آقای روحانی اگر انتصابات وجود داشت، نظام اجازه می داد امروز شما در کرسی ریاست جمهوری بنشینید؟

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: در آستانه حماسه بزرگ مردمی انتخابات قرار داریم، لذا نیاز به وحدت و انسجام وجود دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون اساسی، شورای نگهبان را مفسر خود قرار داده و برنامه داخلی این شورا را در اختیار خودش گذاشته است.

وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور امروز در ذهن مردم شبهاتی ایجاد می کنید و انتخابات را تشبیه به انتصابات کرده اید.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: آدم های زیادی در کشور وجود دارند، لذا اگر واقعاً انتصابات وجود داشت، نظام اجازه می داد امروز شما در کرسی ریاست جمهوری بنشینید؟

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: چرا ذهن مردم را خراب می کنید و سپس می گویید حقوقدان هستید؟ اگر یک بار قانون اساسی را مطالعه کرده بودید، این حرف را نمی زدید.

ذوالنوری افزود: آیت‌الله کلانتری به دلیل سرقت علمی از شما شکایت کرده و عنوان شده پایان نامه دکتری شما برای ایشان است، چرا می گویید حقوقدان هستید؟ از این انسجام مردم را از بین نبرید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه