English

قدیری ابیانه در گفتگو با موج:

اگر جلسه شورای عالی امنیت ملی به ریاست روحانی تشکیل می شد خروجی آن، حمله به پایگاه های آمریکایی نبود

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: دولت ضعف خود را به ضعف مردم تعمیم ندهد.

اگر جلسه شورای عالی امنیت ملی به ریاست روحانی تشکیل می شد خروجی آن، حمله به پایگاه های آمریکایی نبود

محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به گستاخی دوباره غربی ها به ویژه فرانسوی ها در مورد طرح مذاکره توان موشکی ایران ، اظهار داشت:  قطعا فرانسه در دشمنی با ایران حد و مرزی قائل نیست چرا که در زمان جنگ حمایت از صدام و ارائه سلاح برای حمله به کشتی های نفتی ایران را در کارنامه خود دارد.

وی با بیان اینکه فرانسه به پایگاه تروریست ها تبدیل شده است، ادامه داد: فرانسه همواره درصدد کشتار ملت ها بوده، لذا مطرح کردن چنین موضوعاتی از سوی آنها مسئله عجیبی نیست.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا  با بیان اینکه آنچه باعث می شود که این کشورها چنین جسارتی را داشته باشند برخورد شخص آقای روحانی و وزارت خارجه است؛ گفت:  وقتی آقای روحانی می گوید من توان اداره کشور بدون رابطه با کشورهای خارجی را ندارم، طبیعی است این کشورها هم جسارت مطرح کردن مذاکره درباره توان دفاعی کشور را پیدا می کنند. 

قدیری ابیانه تصریح کرد: متاسفانه دولت بجای نشان دادن روحیه مقاومت و اقتدار ملت، ایران را محتاج رابطه با غربی ها کرده و درصدد کسب دلسوزی آنهاست.

وی با بیان اینکه ظاهرا آقای روحانی قصد ندارد دست از روش ذلیلانه بردارد، افزود: غربی ها از اینکه ایران توان ضربه زدن به پایگاه نظامی آمریکا در منطقه را داشت، ناراحت و نگرانند.

 سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه ما در رابطه با توان دفاعی تن به مذاکره نمی دهیم زیرا در این رابطه تصمیم با روحانی نیست، اظهار داشت:  یقینا اگر جلسه شورای عالی امنیت ملی به ریاست روحانی تشکیل می شد خروجی آن، حمله به پایگاه های آمریکایی نبود.

قدیری ابیانه افزود: نباید از دولت فرانسه که مردم خود را سرکوب می کند انتظار دلسوزی برای ملت خود را داشته باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه دولت ضعف خود را به ضعف مردم تعمیم ندهد، خاطر نشان کرد: هرچه ما محکم تر باشیم شاهد عقب نشینی بیشتر کشورهای غربی خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ایراندوست

    بی شک اگر جلسه شورای عالی امنیت ملی به ریاست آقای حسن روحانی برگزار میشد
    خروجی اش مذاکره بدون قید و شرط با آمریکا در مورد همه چیز از جمله موشک های
    بالستیک مان میبود.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی