English

بادامچیان در گفتگو با موج:

دولت شامل همه جناح‌ها و تفکرات نیست/ FATF موجب سلطه غربی ها به ایران می شود

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: پذیرفتن لوایح FATF به نفع کشور نیست.

دولت شامل همه جناح‌ها و تفکرات نیست/ FATF موجب سلطه غربی ها به ایران می شود

اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی، اظهار داشت: باید ابعاد این سانحه مورد بررسی قرار گیرد. اینکه یک عده از این ماجرا سوءاستفاده می‌کنند کار درستی نیست.

وی با اشاره به عملکرد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در آستانه پایان آن هستیم، گفت: جایگاه نمایندگی مجلس برآورنده همه خواست‌های مردم نیست و اصل کار مملکت هم در دست دولت است.

بادامچیان با بیان اینکه اکثر مردم نمایندگان تهران را نمی‌شناسند، افزود: مشکل دولت آقای روحانی این است که دولت شامل همه جناح‌ها و تفکرات نیست.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به لوایح مرتبط با «FATF» (سی‌اف‌تی و پالرمو) که در مجمع تشخیص مصلت نظام قرار دارند، تاکید کرد: این لوایح به نفع ایران نیست و در نهایت موجب سلطه غربی‌ها به ایران می‌شود.

وی با اشاره به شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار امت اسلام، گفت: وضعیت آمریکا به یک بحران همه جانبه رسیده و به همین دلیل فرمانده نظامی یک کشوری را که میهمان کشوری دیگر است، مورد هدف قرار می‌دهد.

این فعال سیاسی همچنین درباره حضور سفیر انگلیس در یک تجمع غیرقانونی در مقابل دانشگاه امیرکبیر تهران، خاطرنشان کرد: حضور سفیر هر کشوری در تظاهرات و تجمعات غیر قانونی خلاف مقررات دیپلماتیک است.

به گزارش موج، مواد ۴۱ و ۴۲ کنوانسیون وین در امور روابط دیپلماتیک، نقض قوانین، اقدام علیه امنیت و منافع کشور پذیرنده، پرداختن به فعالیت‌های نامشروع یا هر عمل خلاف دیگر را به تشخیص کشور پذیرنده، دخالت در امور داخلی آن کشور و نارضایتی از فعالیت‌های کشور فرستنده تلقی می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه