English

جهانگیری تاکید کرد؛

ضرورت بسیج همه امکانات برای رسیدگی به آسیب‌ دیدگان از سیل

معاون اول رئیس جمهور امروز در تماس‌های جداگانه با استانداران سیستان و بلوچستان و کرمان برضرورت بسیج همه امکانات برای رسیدگی به آسیب‌دیدگان از سیل و تلاش برای کاستن از آلام و خسارات به مردم تاکید کرد.

ضرورت بسیج همه امکانات برای رسیدگی به آسیب‌ دیدگان از سیل

به گزارش خبرگزاری موج، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور امروز  در تماس‌های جداگانه با استانداران سیستان و بلوچستان و کرمان ضمن اطلاع از آخرین وضعیت بارندگی‌های کم‌سابقه و خسارات ناشی از سیل در این دو استان، بر ضرورت بسیج همه امکانات برای رسیدگی به آسیب‌دیدگان از سیل و تلاش برای کاستن از آلام و خسارات به مردم تاکید کرد.

وی در این مکالمه تلفنی از اقدامات و تلاش‌های نیروهای امدادی، مسئولان، نیروهای اجرایی و گروه های مردمی در رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان قدردانی و از استانداران سیستان و بلوچستان و کرمان خواست تا تمام مساعی خود برای ترمیم خسارات وارده به زیرساخت ها، نظیر شبکه های آب و برق را به کار گیرند و اتصال راه ها به منظور امداد رسانی سریعتر به روستاها را در دستور کار قرار دهند.

استانداران سیستان و بلوچستان و کرمان نیز در این مکالمه تلفنی گزارشی از میزان بارش‌ها، تخریب‌ها و نحوه امدادرسانی و نیز نیازهای مردم و استان برای رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان ارائه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه